Insemination- hvem fik tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Mine er hjemmelavet, men der er nogen, hvor alle æg siddet sig fast og nogen, hvor kun en eller ingen der af dem/den der gør det. Så nu flere der komme op, nu større er chancen. Mon ikke, hvis en sætter sig fast, at så gør de andre det også?

Håber du for svaret du søger.

Der kommer ikke nogle æg op, når man bliver insemineret

Insemineret betyder, at man får sæd op- evt. renset, så det kun er gode svømmere. Det bliver lagt helt op i livmoderen. Her skal det selv finde æg/æggene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Vial

dorthemus skriver:

KaMa fik tvillinger sidste august

Nemlig ja!

Første inseminering. Fik mild stimulering med puregon og en ægløsningsprøjte.

Havde to flotte æg, men lægen lovede mig, at det ikke blev tvillinger. DET blev det. Fik en skøn søn og en dejlig datter.

Anmeld

18. marts 2011

Maise86

Chalala85 skriver:

Må lige spørge, var det fordi din mands sædkvalitet var nedsat og i så fald hvor meget!?

Nej de vidste ikke hvorfor vi ikke blev gravide af os selv. Men det hele gik også vildt stærkt: ringede til klinikken d. 1. fik en tid d. 7. og blev insemineret d. 21. I samme måned. Så de tog chancen og det virkede i første hug :-)

Anmeld

18. marts 2011

Maise86

Maise86 skriver:

Jo fik sprøjten :-) Vi blev gravide i 1. Forsøg efter vi havde forsøgt i 1 1/2 år :-)

Altså meningen var så at jeg skulle være startet på hormoner efterfølgende hvis det ikke var lykkedes Første gang...

Anmeld

18. marts 2011

Kofoed.

KaMa skriver:

Der kommer ikke nogle æg op, når man bliver insemineret

Insemineret betyder, at man får sæd op- evt. renset, så det kun er gode svømmere. Det bliver lagt helt op i livmoderen. Her skal det selv finde æg/æggene.

Nårh, jamen så sker det vil lige "tit" som, hvis det er naturligt "fremstillet". Ved ikke lige hvordan man ellers skal sige det.

Men blev Rebecca55 så insemineret?

Anmeld

18. marts 2011

Chalala85

Chalala85 skriver:

Må lige spørge, var det fordi din mands sædkvalitet var nedsat og i så fald hvor meget!?

Ihhh du gav mig lige et stort smil på læberne kan du huske hvilke tal din mands sædkvalitet var på?!

Anmeld

18. marts 2011

Chalala85

Maise86 skriver:

Nej de vidste ikke hvorfor vi ikke blev gravide af os selv. Men det hele gik også vildt stærkt: ringede til klinikken d. 1. fik en tid d. 7. og blev insemineret d. 21. I samme måned. Så de tog chancen og det virkede i første hug :-)

Hvor er det vildt. håber vi kan få samme held, hvilken klinik var i på?!

Anmeld

18. marts 2011

Nana88

Chalala85:  Skal du også snart insemineres?? og i så fald hvor længe har i prøvede?

Anmeld

18. marts 2011

Rebecca55

Nana88 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvor mange af jer fik tvillinger da i var blevet insemineret??

Ja som en anden også har sagt, så venter jeg trillinger og blev insemineret en gang.

Så vidt jeg husker er der 10 procent chance for tvillinger og 2 eller1 procent chance for trillinger, ved insemination.

Hvis i selv skal i behandling, så held og lykke til jer,

Anmeld

18. marts 2011

Vial

Kofoed33 skriver:

Nårh, jamen så sker det vil lige "tit" som, hvis det er naturligt "fremstillet". Ved ikke lige hvordan man ellers skal sige det.

Men blev Rebecca55 så insemineret?

Ja, det gør det i det tilfælde, hvor man ikke får hormoner. Det gør man tit, når man bliver insemineret. Så er der højere "risiko".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.