Hidsig ung mand, meget hidsig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Sunflower

PsychedeliC skriver:

Nu må i ikke misforstå mig når jeg skriver 'morsom'. Det er jo ikke fordi jeg synes det er fedt for ham. Jeg kan få et smil på læben over de ting han gør og grunden til det han gør men det er 100% synd for ham og han har brug for hjælp. Jeg sad igår og så dem med en ven og vi sad og snakkede om hvad for nogle slags problemer han har, en helt seriøst samtale!!

Jeg tror nu faktisk ikke der er nogen der har misforstået dig - jeg har i hvert fald ikke Det bringer bare ikke et smil frem på læben hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

wamse

PsychedeliC skriver:

Ja jeg synes faktisk heller ikke at den bror er særlig sød ved ham faktisk .

Jeg har aldrig set nogle være lige som ham her der bliver enormt sur

Det er vildt skræmmende, at han går sådan amok, og hans forældre virker jo til at være bange for ham, når han går amok Det går da helt sikkert helt galt en dag, hvis han ikke får seriøs hjælp.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

wamse skriver:

Det er vildt skræmmende, at han går sådan amok, og hans forældre virker jo til at være bange for ham, når han går amok Det går da helt sikkert helt galt en dag, hvis han ikke får seriøs hjælp.

Ja.. jeg ville sgu også være bange for den gut her

Anmeld

17. marts 2011

Muffinmus

metteswn skriver:

undskyld jeg spørg, men mener du at han slår en ihjel i filmen, eller hvordan skulle dit indlæg forståes? for så vidt jeg kunne se slår han da ingen ihjel.

nej nej, men han er lige netopden type der ender med at slå folk ihjel i et raseri anfald, typen der pludselig går amok og ser rødt og så går det galt. Tænk på det voldsomme i det her, og det kan sagtens blive meget værre for sådan en dreng, han kan på ingen måde styre sig selv.....

Anmeld

17. marts 2011

mn

PsychedeliC skriver:

Slår en ihjel? Nej nej overhoved ikke?

nårh okay blev bare godt forvirret af hvad du skrev, så blev nødtil at spørge :p

Anmeld

17. marts 2011

mn

MariaE skriver:

nej nej, men han er lige netopden type der ender med at slå folk ihjel i et raseri anfald, typen der pludselig går amok og ser rødt og så går det galt. Tænk på det voldsomme i det her, og det kan sagtens blive meget værre for sådan en dreng, han kan på ingen måde styre sig selv.....

ja okay det vil jeg så give dig ret i at det nok godt kunne ende helt galt, når han allerede gør sådan nogle ting.

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

Jeg blir helt bange .. Stakkels dreng , han ved jo ikke hvad han laver .. Han skal seriøst ha noget hjælp 

Anmeld

17. marts 2011

DLM

omg der skal jo ingen ting til. tænker lidt asperger syndrom det er jo skrækkeligt. og hvad sker der for bedstemoren hun slog ham jo og kaldte ham son of a bitch

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.