Hidsig ung mand, meget hidsig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Muffinmus

okay, jeg kan så slet ikke se det morsomme i nogle af dem. Den knægt er så forstyrret at han i raseri og i manglen af at kunne kontrollere sig selv, ender med at slå nogen ihjel....

MEGET skrænnemde adfærd, og va det sket herhjemme var min unge røget til lægen med det samme, for at finde en løsning, psykisk er han jo helt ude af balance.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

MariaE skriver:

okay, jeg kan så slet ikke se det morsomme i nogle af dem. Den knægt er så forstyrret at han i raseri og i manglen af at kunne kontrollere sig selv, ender med at slå nogen ihjel....

MEGET skrænnemde adfærd, og va det sket herhjemme var min unge røget til lægen med det samme, for at finde en løsning, psykisk er han jo helt ude af balance.

Ja ikke? Jeg har også ondt af ham for det må da ikke være rart at være evig sur

Anmeld

17. marts 2011

mn

MariaE skriver:

undskyld jeg spørg, men mener du at han slår en ihjel i filmen, eller hvordan skulle dit indlæg forståes? for så vidt jeg kunne se slår han da ingen ihjel.

Anmeld

17. marts 2011

wamse

Jeg synes absolut heller ikke at det er morsomt, og tænker da at hans bror, da mangler total empatiske evner, når han vælger at udstille ham på denne her måde. Drengen fejler da helt klart noget, for hans udbrud er da helt vanvittige 

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

metteswn skriver:

undskyld jeg spørg, men mener du at han slår en ihjel i filmen, eller hvordan skulle dit indlæg forståes? for så vidt jeg kunne se slår han da ingen ihjel.

Slår en ihjel? Nej nej overhoved ikke?

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

wamse skriver:

Jeg synes absolut heller ikke at det er morsomt, og tænker da at hans bror, da mangler total empatiske evner, når han vælger at udstille ham på denne her måde. Drengen fejler da helt klart noget, for hans udbrud er da helt vanvittige 

Ja jeg synes faktisk heller ikke at den bror er særlig sød ved ham faktisk .

Jeg har aldrig set nogle være lige som ham her der bliver enormt sur

Anmeld

17. marts 2011

twinboys

Vil give dig så meget ret... Jeg er helt rystet... får det sgu helt skidt...

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Nu må i ikke misforstå mig når jeg skriver 'morsom'. Det er jo ikke fordi jeg synes det er fedt for ham. Jeg kan få et smil på læben over de ting han gør og grunden til det han gør men det er 100% synd for ham og han har brug for hjælp. Jeg sad igår og så dem med en ven og vi sad og snakkede om hvad for nogle slags problemer han har, en helt seriøst samtale!!

Anmeld

17. marts 2011

Sunflower

Jeg kan heller ikke finde det morsomme, tvært imod kan jeg slet ikke holde ud at høre på det. For mig fremkalder det lidt ala samme væmmelse som en negl mod en tavle.

Jeg håber knægten får noget hjælp - så kan hans bror vel få hjælp på samme tid så han kan lære hvordan man behandler andre mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.