Av av.. Nederst i ryggen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

Jah det kan jeg godt huske.. ååårh piv piv... det gør bare SÅÅ ondt.. 

Men jah må nok ringe til lægen hvis det stadig er der i morgen. hvilket jeg tror.. Årrh de må da tro jeg er så skide pylleret. nu er det 3. gang på en mdr jeg skal snakke med dem. hehe.. 

Hvis bare jeg havde en varme pude havde jeg brugt den allerede i går hehe.. Den jeg havde engang gik i stykker, den blev vist brugt for meget.. 

så må du lægge dig på chappen

har I noget muskelcreme? Ellers kan du varme et vådt håndklæde i mikroovnen og så lægge det på lænden lidt Det varmer dejligt og hjælper hvis det er muskler der driller!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Trine89

Dictes mor skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke huske det, men jeg kan huske, at man skal bevæge sig og holde sig igang, så gjorde det mindre ondt, såsnart jeg lagde mig ned og især på ryggen, så gjorde det mega ondt, og mine ben blev "lammet" på en måde så jeg ikke kunne komme op igen, mega ubehageligt!

Nemlig rigtigt.. har det også bedst med at holde mig lidt i gang.. men det er ikke så nemt når man skal sove, sidde på en stol i skolen/ på kontoret piv piv

Anmeld

17. marts 2011

Mira0911

Det kunne godt lyde som en nerve der er i klemme! Auu... 

Men få lige lægen til at kigge på dig, de kan vidst komme med et bedre svar end jeg...

Rigtig god bedring... 

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

så må du lægge dig på chappen

har I noget muskelcreme? Ellers kan du varme et vådt håndklæde i mikroovnen og så lægge det på lænden lidt Det varmer dejligt og hjælper hvis det er muskler der driller!

Haha.. chappen er nok ikke så god... 

Men jeg har noget muskelcream men om tror desværre det står ude i Glamsbjerg hvor jeg har nogle af mine ting til at stå. TYPISK. 

Men jah et håndklæde i mikroen.. (også godt mod mellemøresbetændelse)

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

MoarJ skriver:

Det kunne godt lyde som en nerve der er i klemme! Auu... 

Men få lige lægen til at kigge på dig, de kan vidst komme med et bedre svar end jeg...

Rigtig god bedring... 

Jah det må jeg nok hellere prøve. piv piv det gør MEGA ondt.. 

så må vi se om jeg kan vælte mig selv ud af sengen i morgen.. det var godt nok svært i morges og komme op.. av av.. det gjorde sku nuller naller

Anmeld

17. marts 2011

mamiolvi

kunne det være en af diskus skrivere , der driller...

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

mamiolvi skriver:

kunne det være en af diskus skrivere , der driller...

hmm aner det ikke helt.. 
Nu har det også taget lidt fat lidt længere oppe i rykke i venstre side og lidt i venstre lår  

Anmeld

18. marts 2011

mamiolvi

når det stråler ned i låret, kan det godt komme fra en diskus.. kom il læge....

Anmeld

18. marts 2011

Trine89

mamiolvi skriver:

når det stråler ned i låret, kan det godt komme fra en diskus.. kom il læge....

Okey Jah det må jeg hellere så.. 

Anmeld

18. marts 2011

Trine89

Jeg har fået en akut tid hos lægen i dag kl 12.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.