Av av.. Nederst i ryggen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
19 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Trine89

Jeg har brug for lidt hjælp til at gennemskue denne smerte.. 
Ved godt det kan være svært men nu må jeg jo lige prøve at forklare mig..

I går fik kæresten og jeg nye møbler hjem til vores nye lejlighed som vi flytter op i på lørdag

Nå men disse møbler har vi købt i IKEA så det er jo sammel selv møbler og det gik vi jo igang med så hurtigt som muligt efter de blev leveret..

Jeg sad på gulvet og skulle samle denne her Reol vi havde købt til Badeværelset jeg har ikke lavet nogen underlige bevægelser eller noget bare siddet på gulvet (har nok siddet ned i 1½ time)
Da vi skulle gå hjem har jeg så ufattelig ondt i den nederste del af ryggen.. sår'n omkring halebenet eller jah der omkring.. det er som om at jeg går rundt med et konstant pres i den nederste del af ryggen.. jeg kan ikke bukke ned, når jeg sætter mig så skal det være meget stille og roligt og det samme når jeg rejser mig.. Når jeg er det som om det hiver i mig :s 

Er det bare fordi jeg har siddet nede på gulvet og skal jeg bare give det tid og så går det over eller kan der være mere i det??

Hvordan er det med bækkenløsning? 

Trine - uge 17+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Trine89

Op op 

Ville være dejligt med et råd eller to

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Ved desværre ikke, hvad det kan være søde...

Måske en nerve, som er kommet i klemme?

Det er mit bedste bud - håber andre kan hjælpe dig, og at det snart går over

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Det lyder mere som iskiasnerven, som driller, det gjorde min under graviditeten, og det gør rigtig ondt. Jeg tror måske, at det kan være det. jeg synes ikke, at det lyder som bækkenløsning, men jeg ved det altså ikke.

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ved desværre ikke, hvad det kan være søde...

Måske en nerve, som er kommet i klemme?

Det er mit bedste bud - håber andre kan hjælpe dig, og at det snart går over

Det føles ikke som en nerve der sidder i klemme  

Det her gør ondt på en hel anden måde jeg kan nærmest intet gøre

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Dictes mor skriver:

Det lyder mere som iskiasnerven, som driller, det gjorde min under graviditeten, og det gør rigtig ondt. Jeg tror måske, at det kan være det. jeg synes ikke, at det lyder som bækkenløsning, men jeg ved det altså ikke.

Det gør hvertfald ondt.. men nej tror heller ikke det er bækkenløsning.. 

Men jeg ved hvertfald at lige nu gør det MEGA ondt. :s piv piv  

Hva kan jeg gøre ved det hvis det er iskiasnerven der driller.. ??

Anmeld

17. marts 2011

Caroline86

få din læge til at kigge på dig, putte!

Det lyder ikke som bækkenløsning! Jeg tror også snarere det er en irriteret nerve el. lign efter du har siddet sådan i går! Kan du huske hvor meget jeg kunne humpe rundt hvis jeg havde siddet åndssvagt?

Jeg tror ikke du skal være bekymret, men du skal selvfølgelig lige have kigget på det...

På med en varmepude i nat og se om ikke det kan hjælpe lidt.. og så ring til lægen i morgen hvis det ikke er bedre!

kram

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

Det lyder ikke som bækkenløsning! Jeg tror også snarere det er en irriteret nerve el. lign efter du har siddet sådan i går! Kan du huske hvor meget jeg kunne humpe rundt hvis jeg havde siddet åndssvagt?

Jeg tror ikke du skal være bekymret, men du skal selvfølgelig lige have kigget på det...

På med en varmepude i nat og se om ikke det kan hjælpe lidt.. og så ring til lægen i morgen hvis det ikke er bedre!

kram

Jah det kan jeg godt huske.. ååårh piv piv... det gør bare SÅÅ ondt.. 

Men jah må nok ringe til lægen hvis det stadig er der i morgen. hvilket jeg tror.. Årrh de må da tro jeg er så skide pylleret. nu er det 3. gang på en mdr jeg skal snakke med dem. hehe.. 

Hvis bare jeg havde en varme pude havde jeg brugt den allerede i går hehe.. Den jeg havde engang gik i stykker, den blev vist brugt for meget.. 

Anmeld

17. marts 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

kram

Jah det kan jeg godt huske.. ååårh piv piv... det gør bare SÅÅ ondt.. 

Men jah må nok ringe til lægen hvis det stadig er der i morgen. hvilket jeg tror.. Årrh de må da tro jeg er så skide pylleret. nu er det 3. gang på en mdr jeg skal snakke med dem. hehe.. 

Hvis bare jeg havde en varme pude havde jeg brugt den allerede i går hehe.. Den jeg havde engang gik i stykker, den blev vist brugt for meget.. 

Anmeld

17. marts 2011

Dictes mor

Hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg ikke huske det, men jeg kan huske, at man skal bevæge sig og holde sig igang, så gjorde det mindre ondt, såsnart jeg lagde mig ned og især på ryggen, så gjorde det mega ondt, og mine ben blev "lammet" på en måde så jeg ikke kunne komme op igen, mega ubehageligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.