Rød henna - Giv mig gode råd og erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Rebecca55

PsychedeliC skriver:

Det tænkte jeg nok. Jeg er bare en haj efter at finde "drømme" hårfarven i rød. Men jeg har læst mig frem til at røde farver er svære at holde. 

Hvis du er villig til at betale en frisør til at gøre det, skal du have fat i en salon med evt. elumen farver, de kan lave postkasserødt. Men det kræver at det kommer på et lyst grundlag. Har ikke set dit hår og der er mange ting at tage hensyn til for at farven bliver go, specielt når man er ude i de der skrappe farver. Elumen er også en grøn farve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

PsychedeliC

Rebecca55 skriver:

Hvis du er villig til at betale en frisør til at gøre det, skal du have fat i en salon med evt. elumen farver, de kan lave postkasserødt. Men det kræver at det kommer på et lyst grundlag. Har ikke set dit hår og der er mange ting at tage hensyn til for at farven bliver go, specielt når man er ude i de der skrappe farver. Elumen er også en grøn farve.

Jeg var faktisk til frisøren her gor 2 uger siden og der havde hun ikke KNALD rødt hår, det var lidt øv. 

Men jeg er villig til at tage til en frisør og få det lavet. Jeg må finde en anden frisør så . Tak for tippet 

Anmeld

17. marts 2011

Rebecca55

PsychedeliC skriver:

Jeg var faktisk til frisøren her gor 2 uger siden og der havde hun ikke KNALD rødt hår, det var lidt øv. 

Men jeg er villig til at tage til en frisør og få det lavet. Jeg må finde en anden frisør så . Tak for tippet 

Nej ikke alle farve systemer kan lave så hæftige farver... Men gå efter Elumen, de kan det ved jeg med sikkerhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.