Rød henna - Giv mig gode råd og erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

170811

Hej tøser, jeg er igang med projekt "rødt hår". Jeg har indtil nu fået en gylden orange/rød farve. JEg tænkte jeg ville smide noget henna i. I "min" helse forretning kan man få 100 gram pulver henna i maghogni rød.. Det er vist en af de "normale" henna farver. Kan lige ligge et billed ind af æsken. Når men er dette mærke godt OG er maghogni rød mon den farve jeg skal vælge? Vil gerne have RØDT hår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

JulieE

Zafir herinde fra sælger det mest lækre henna, som giver den der rigtig henna-rødefarve   -Den vil jeg klar anbefale dig istedet for den fra Helsebutikken

Anmeld

17. marts 2011

170811

JulieE skriver:

Zafir herinde fra sælger det mest lækre henna, som giver den der rigtig henna-rødefarve   -Den vil jeg klar anbefale dig istedet for den fra Helsebutikken

TAK

Anmeld

17. marts 2011

Rebecca55

170811 skriver:

Hej tøser, jeg er igang med projekt "rødt hår". Jeg har indtil nu fået en gylden orange/rød farve. JEg tænkte jeg ville smide noget henna i. I "min" helse forretning kan man få 100 gram pulver henna i maghogni rød.. Det er vist en af de "normale" henna farver. Kan lige ligge et billed ind af æsken. Når men er dette mærke godt OG er maghogni rød mon den farve jeg skal vælge? Vil gerne have RØDT hår

som frisør vil jg vudere at du ikke skal have en maghognirød, hvis du ønsker rød. I mine øre lyder den til at blive for dyb måske lidt violetrød agtig...!!! Kender ikke hennas farvekort så kan sagtens være jeg tager fejl.

Anmeld

17. marts 2011

170811

Rebecca55 skriver:

som frisør vil jg vudere at du ikke skal have en maghognirød, hvis du ønsker rød. I mine øre lyder den til at blive for dyb måske lidt violetrød agtig...!!! Kender ikke hennas farvekort så kan sagtens være jeg tager fejl.

Det kan sagtens være du har ret. Farverne hedder maghogni rød, mørk maghogni rød, ellers er der kobber rød. Der er ikke bare noget der hedder RØØØØØD!

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Rebecca55 skriver:

Kender du en KNALD RØD  hårfare som er god og ikke bliver grim i farven efter 3 uger? 

Anmeld

17. marts 2011

170811

PsychedeliC skriver:

Kender du en KNALD RØD  hårfare som er god og ikke bliver grim i farven efter 3 uger? 

Tror det er svært at finde en farve som ikke falmer hurtigt. Sådan er det vist bare med rød farve, men jeg vil prøve med henna hårfarve nu istedet for alm hårfarve, så håret heller ikke tager helt så meget skade

Anmeld

17. marts 2011

Rebecca55

PsychedeliC skriver:

De der intense pang farverer  bare ikke så holdbare som alm. farver desværre. Men man kan købe en kur til at komme i håret som frisker farven rigtig flot op.

Jeg kender desværre ikke så meget til købefarverne, så der kan jeg ikke hjælpe desværre.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

170811 skriver:

Tror det er svært at finde en farve som ikke falmer hurtigt. Sådan er det vist bare med rød farve, men jeg vil prøve med henna hårfarve nu istedet for alm hårfarve, så håret heller ikke tager helt så meget skade

Ja, det har du nok ret i. Jeg farvede engang mit går knald rødt. Det blev også som jeg ville have det fordi det var farvet blond først. Da håret så var groet en cm ud efter en måned og dem røde farve var falmet så farvede jeg det igen men mit mørke leverpostejs hår som var graet ud tog slet ikke imod den røde.

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Rebecca55 skriver:

De der intense pang farverer  bare ikke så holdbare som alm. farver desværre. Men man kan købe en kur til at komme i håret som frisker farven rigtig flot op.

Jeg kender desværre ikke så meget til købefarverne, så der kan jeg ikke hjælpe desværre.

Det tænkte jeg nok. Jeg er bare en haj efter at finde "drømme" hårfarven i rød. Men jeg har læst mig frem til at røde farver er svære at holde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.