Viktors dåb den 13 marts 2011 - med maaange billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

VNB

VIPpigen skriver:

åhh... Kender det. Vi startede op i Tirsdags med grød og mos. Lilje tager desværre ikke ordentligt på, så hendes vægt har stået stille i 1½ måned. Så nu sætter vi hårdt ind. Vi skal holde dåb den 3 April. Liljes fætter kom først med dåbsdato, og han holdte her i starten af marts. Lasses familie bor både HELT i nordjylland, og HELT i sønderjylland. Så syntes det var syndt hvis de 2 weekender på denne måned skulle ligge og ræse frem og tilbage... Men ellers går det bare super. Jeg kigger herind lige når jeg har tid til det. Det begynder at knibe med det, men prøver dsa så godt jeg kan... Hihi

iiih jeg er en skovl til at få svaret...  

men tillykke med den dåben den 3!!! Gik alt godt? selvfølgelig gjorde det det  hun har helt sikkert være gude smuk i hvid kjole!

Hvor træls med hendes vægt... er det blevet bedre nu så hvor grøden er kørt ind?

Viktor er en rigtig ÆDEDOLK!  og han blir federe og federe! hihihihi  han vejer nu 7.7 kg og måler 170 cm!!!  stor og dejlig rund dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

merichs

VNB skriver:

eeeej så er hun allerede ved at være ½ år nu!!! jøsses....

hehe det kender vi godt herhjemme også, mht drøjden...  men det er LÆKKERT med tykke bebser! bamse bløde og nuttede!

Ja ½ år er hun nu (+9 dage) Det går bare så hurtigt.

Vi har joket meget med at jeg ikke har mælk i brysterne, men FLØDE  

Anmeld

19. april 2011

VNB

merichs skriver:

Ja ½ år er hun nu (+9 dage) Det går bare så hurtigt.

Vi har joket meget med at jeg ikke har mælk i brysterne, men FLØDE  

tillykke med hende (for 9 dage siden)!!!  

hihihi ja jeg har også fået afvide at jeg nok producerede fløde istedet for mælk!  

og tror ærlig talt også at det rent faktisk minder mere om fløde end mælk...

Jeg ammer dog ikke mere nu. det stoppede for ca 3 uger siden. nu får han flaske og grød/mos.

Min krop kunne ikk følge med mere... jeg har tabt mig 17 kg (tog 14 på under graviditeten) taber mega meget hår og mine negle er blevet meget tynde.... han har bogstaveligt talt suget alt kraft ud af mig  så jeg gik over til at give ham flasken og nu er min krop ved at blive sig selv igen

men han nåede jo så også at blive ammet fuldt ud indtil han var 4 mdr og har derfor fået alle de gode antistoffer osv.  og nu har jeg faktisk fået en langt større frihed, for det behøver jo ikke nødvendigvis at være mig som giver ham mad mere

Anmeld

19. april 2011

merichs

VNB skriver:

tillykke med hende (for 9 dage siden)!!!  

hihihi ja jeg har også fået afvide at jeg nok producerede fløde istedet for mælk!  

og tror ærlig talt også at det rent faktisk minder mere om fløde end mælk...

Jeg ammer dog ikke mere nu. det stoppede for ca 3 uger siden. nu får han flaske og grød/mos.

Min krop kunne ikk følge med mere... jeg har tabt mig 17 kg (tog 14 på under graviditeten) taber mega meget hår og mine negle er blevet meget tynde.... han har bogstaveligt talt suget alt kraft ud af mig  så jeg gik over til at give ham flasken og nu er min krop ved at blive sig selv igen

men han nåede jo så også at blive ammet fuldt ud indtil han var 4 mdr og har derfor fået alle de gode antistoffer osv.  og nu har jeg faktisk fået en langt større frihed, for det behøver jo ikke nødvendigvis at være mig som giver ham mad mere

Det er da også fint at han er blevet fuldammet så længe. Og man skal jo huske at lytte til sin egen krop, så det ikke går galt.

Anmeld

19. april 2011

Sakris

VNB skriver:

1000 tak søde

ja tiden går bare stærkt... tænk at det allerede er over en måned siden at han blev døbt...

Der er bare fart over feltet skal jeg love for... Men det er der helt sikkert også hjemme hos jer?

Ja det gør der! Tænk at de kan blive ved med at blive mere og mere skønne! Idag er det en måned siden Isabella blev døbt. suk!

Anmeld

19. april 2011

VIPpigen

VNB skriver:

iiih jeg er en skovl til at få svaret...  

men tillykke med den dåben den 3!!! Gik alt godt? selvfølgelig gjorde det det  hun har helt sikkert være gude smuk i hvid kjole!

Hvor træls med hendes vægt... er det blevet bedre nu så hvor grøden er kørt ind?

Viktor er en rigtig ÆDEDOLK!  og han blir federe og federe! hihihihi  han vejer nu 7.7 kg og måler 170 cm!!!  stor og dejlig rund dreng!

Hihi. Det skal du ikke tænke på, man kan ikke nå alt med barn i hjemmet

Dåben gik super godt. Ikke 2 ens gaver (ved ikke hvordan det har kunne lykkes for dem) Dejlig mad, og fin kage bestilt ved Stinna (Anasmor). Og vejret var da bare nogen lunde med os, ingen regn hvertfald.

Hmm, hun tager ikke helt på stadig som hun skal. Hun har ikke været for glad for grøden her i en månedstid, så det er blevet til 10-15 skefulder og hun DØR hvis jeg giver hende vand (eller blikket hun sender sin mor betyder vidst "du er død mor") Hun bryder sig bestemt ikke om det, eller gjorde ikke. Vi havde sp i fredags og hende og jeg aftaler at vi sætter tempoet ned med grød da det lader til hun ikke er interesseret endnu (vi skal jo huske hun er født 5 uger før tid, og var 14 dage før vi havde en amning oppe at køre) Hmm, men samme eftermiddag da vil jeg give hende en gang grød, havde noget mme som jeg ville have brugt, og skulle jeg kasere det som grød eller mælk var ligemeget, så ville hun have nogen mundfulder var det fint.

MEN hvad sker der??????? Ungen spiser det HELE. Og siden i fredags har hun fået 2 måltider om dagen en gang grød til middag og en gang kartoffelmos til eftermiddag/aften. Og det hele ryger ned.

I fredags da sp var her vejede hun 5,7 kg, og målte 62 (jaa, lille nips) Og så kommer hun igen om 3 uger, så håber hun har taget godt på når hun skovler så meget mad ind nu

Men hvor er det bare skønt at høre det går så godt ved jer, og Viktor bare skovler mad i sig, det er godt der er lidt at tage af på de små.....

MEN jeg håber altså ikke det passer han allerede måler 170 cm

Anmeld

19. april 2011

Malonde1985

Hvor er han bare dejlig jeres lille trold!! Må altså lige høre hvor i har købt den hue han har på???? Min søn skal døbes om 14 dage og ku da godt bruge sådan en fin hue/hat :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.