Viktors dåb den 13 marts 2011 - med maaange billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

VNB

Vores lille dreng er nu allerede over 3 mdr gammel!  tiden går aaaaaaaaaaaaalt for stærkt!

Men han vokser rigtig godt, og udvikler sig med lynest hast! Latter, pludren, rullen rundt og interesse for legetøj er de nyeste hit herhjemme lige nu han blir simpelthen bare sjovere og sjovere hele tiden!

Han nåede nu også dåbs-alderen, og i søndags blev han fejret med traditionel kirkedåb og efterfølgende fest!

Det var en SKØN dag, den blev lige præcis som vi havde ønsket os, og mere til! Han fik rigtig mange gode og flotte gaver, folk var i højt humør, og Viktor var et pragt eksemplar hele dagen - som hverken skreg da han fik vand i håret eller under festen

Vi var/er MEGET stolte af vores lille dåbsdreng, og vi vil for evigt se tilbage på dagen med stor glæde

Her er lidt billeder fra dagen /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

VIPpigen

Hvor er det fintt... Og stor tillykke med dåben

Ja, de vokser bare alt for hurtigt de små, jeg ved heller ikke lige hvor min lille pige er blevet af

Anmeld

17. marts 2011

merichs

Tillykke med dåben

Hvor er i bare fine

Anmeld

17. marts 2011

VNB

VIPpigen skriver:

Hvor er det fintt... Og stor tillykke med dåben

Ja, de vokser bare alt for hurtigt de små, jeg ved heller ikke lige hvor min lille pige er blevet af

mange tak!

Ja de blir godt nok hurtigt store! Jeg har idag, lige aftalt tid med sundhedsplejersken om at vi snart skal introducere Viktor for grød og mos! hmm WHAT? min lille bitte baby må da ikk få andet end mælk???!!

Har i holdt dåb endnu? Håber at alting bare går rigtig godt hjemme hos jer! Det er jo så lang tid siden vi har snakket sammen sidst.. har været lidt dårlig til at bruge tid herinde de sidste par måneder. Der kom lige pludselig en bette gut som optog alt min tid og opmærksomhed....!

Anmeld

17. marts 2011

VNB

merichs skriver:

Tillykke med dåben

Hvor er i bare fine

1000 tak søde

Håber at alt går godt med jer? Din lille prinsesse må jo også være blevet stor!

Anmeld

17. marts 2011

VIPpigen

VNB skriver:

mange tak!

Ja de blir godt nok hurtigt store! Jeg har idag, lige aftalt tid med sundhedsplejersken om at vi snart skal introducere Viktor for grød og mos! hmm WHAT? min lille bitte baby må da ikk få andet end mælk???!!

Har i holdt dåb endnu? Håber at alting bare går rigtig godt hjemme hos jer! Det er jo så lang tid siden vi har snakket sammen sidst.. har været lidt dårlig til at bruge tid herinde de sidste par måneder. Der kom lige pludselig en bette gut som optog alt min tid og opmærksomhed....!

åhh... Kender det. Vi startede op i Tirsdags med grød og mos. Lilje tager desværre ikke ordentligt på, så hendes vægt har stået stille i 1½ måned. Så nu sætter vi hårdt ind. Vi skal holde dåb den 3 April. Liljes fætter kom først med dåbsdato, og han holdte her i starten af marts. Lasses familie bor både HELT i nordjylland, og HELT i sønderjylland. Så syntes det var syndt hvis de 2 weekender på denne måned skulle ligge og ræse frem og tilbage... Men ellers går det bare super. Jeg kigger herind lige når jeg har tid til det. Det begynder at knibe med det, men prøver dsa så godt jeg kan... Hihi

Anmeld

17. marts 2011

merichs

VNB skriver:

1000 tak søde

Håber at alt går godt med jer? Din lille prinsesse må jo også være blevet stor!

Det går rigtig fint her. Hun er jo allerede 5 mdr nu  og vokser godt (nok mere drøjde end højde )

Anmeld

17. marts 2011

Kløver

Stort tillykke med dåben, og hvor er det fiint og gode billeder af jer

Anmeld

17. marts 2011

blomst84

Mange gange tillykke med dåben sikke nogle dejlige billeder, og hvor ser du godt ud!!

Anmeld

17. marts 2011

AWO

Hvor er han bare dejlig, og sikke en fin kasket!  

Hjertelig tillykke med dåben, skønt, i havde en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.