Kan du det her? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

PsychedeliC

Sarah20 skriver:

Jeg ved ikke om det bare er mig der er skør, men jeg fandt det virkeligt nemt?

Har du husket at sige farverne på de ord og IKKE sige hvad der står?

Altså grøn, rød Lilla osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

PsychedeliC

N&J skriver:

Jeg syntes faktisk overhovedet ikke det var svært, jeg apstreherede bare fra farverne.. måske er det mig der er mærkelig.. 

Du skal sige farverne og ikke læse hvad der står . Faktisk er det meningen man skal sige det hurtigt, sådan nogle lunde men det er svært hehe

Anmeld

17. marts 2011

maria87

PsychedeliC skriver:

Jeg synes at den er svær . Du skal sige hvad farve disse ord har og ikke hvad ordet er . Det skal man gøre forholdsvis hustigt .

Prøv 

hihi den er go jeg synes det var svært...

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

PsychedeliC skriver:

Jeg synes at den er svær . Du skal sige hvad farve disse ord har og ikke hvad ordet er . Det skal man gøre forholdsvis hustigt .

Prøv 

Hah .. Ej det var da virkelig nemt

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

morethanperfect skriver:

Hah .. Ej det var da virkelig nemt

Har du husket at sige farverne på oret og ikke selve oret? 

Anmeld

17. marts 2011

Hansen97

PsychedeliC skriver:

Har du husket at sige farverne på oret og ikke selve oret? 

Syntes også det var nemt.. men man er jo forskellig.. jeg læste ikke ordene kiggede kun på farverne og efter de 3 første blev det nemt...

Det samme med hende kvinden som drejer rundt.. jeg får hende til at dreje begge veje... det er ikke alle der gør det...

Osv osv...

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

112233 skriver:

Syntes også det var nemt.. men man er jo forskellig.. jeg læste ikke ordene kiggede kun på farverne og efter de 3 første blev det nemt...

Det samme med hende kvinden som drejer rundt.. jeg får hende til at dreje begge veje... det er ikke alle der gør det...

Osv osv...

Ja den med kvinden der drejer den ene vej kan jeg også få til at dreje den anden vej. Den her med farverne har jeg også klaret et par gange men jeg kan godt mærke at den er lidt svær og jeg kan stadig lave fejl i den . Det sværeste er nok at sige det hurtigt ssynes jeg

Anmeld

17. marts 2011

N&J

PsychedeliC skriver:

Du skal sige farverne og ikke læse hvad der står . Faktisk er det meningen man skal sige det hurtigt, sådan nogle lunde men det er svært hehe

Hehe.. jamen det er så noget andet, men det kunne dog godt lade sig gøre.. 

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

N&J skriver:

Hehe.. jamen det er så noget andet, men det kunne dog godt lade sig gøre.. 

Hehe, ja det gør det lidt svære og især hvis man siger det hurtigt.. eller hvert fald gør et forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.