Kan du det her? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

PsychedeliC

Jeg synes at den er svær . Du skal sige hvad farve disse ord har og ikke hvad ordet er . Det skal man gøre forholdsvis hustigt .

Prøv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Kløver

PsychedeliC skriver:

Jeg synes at den er svær . Du skal sige hvad farve disse ord har og ikke hvad ordet er . Det skal man gøre forholdsvis hustigt .

Prøv 

haha den er faktisk ret svær

Anmeld

17. marts 2011

Pia.

EJ den er da faktisk rigtig svær... lige da jeg så den tænkte jeg hvor svært kan det være... men det var svære end man lige regnede med...

Dit profil billede gør mig helt skør i øjnene...

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Maja84 skriver:

haha den er faktisk ret svær

Ja hehe. Det er lidt sjovt faktisk hehe

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Pia. skriver:

EJ den er da faktisk rigtig svær... lige da jeg så den tænkte jeg hvor svært kan det være... men det var svære end man lige regnede med...

Dit profil billede gør mig helt skør i øjnene...

Ja, i første omgang så tænker man at det lyder let nok .

Ja, det driller hjernen . Elsker sådan nogle billeder med synsbedrag

Anmeld

17. marts 2011

Pia.

PsychedeliC skriver:

Ja, i første omgang så tænker man at det lyder let nok .

Ja, det driller hjernen . Elsker sådan nogle billeder med synsbedrag

ja det gør jeg faktisk også... Det samme med de billeder man kan stirre sig blind på som forstiller en gammel dame eller en ung kvinde m.m... eller billeder der gemmer sig i billeder - det er jeg også helt vildt med...

Denne her er altså svær... måtte lige prøve igen og kunne heller ikke denne gang !!! hmmm.. Den kræver vist øvelse hvis man skal gøre det hurtigt...

Anmeld

17. marts 2011

Sarah20

Jeg ved ikke om det bare er mig der er skør, men jeg fandt det virkeligt nemt?

Anmeld

17. marts 2011

N&J

PsychedeliC skriver:

Prøv 

Jeg syntes faktisk overhovedet ikke det var svært, jeg apstreherede bare fra farverne.. måske er det mig der er mærkelig.. 

Anmeld

17. marts 2011

louisevl

N&J skriver:

Jeg syntes faktisk overhovedet ikke det var svært, jeg apstreherede bare fra farverne.. måske er det mig der er mærkelig.. 

Det er lige omvendt du skal gøre det.  Du skal sige hvad farve ordet har og ikke sige selve det der står skrevet, det er nemlig det der gør det svært

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Pia. skriver:

ja det gør jeg faktisk også... Det samme med de billeder man kan stirre sig blind på som forstiller en gammel dame eller en ung kvinde m.m... eller billeder der gemmer sig i billeder - det er jeg også helt vildt med...

Denne her er altså svær... måtte lige prøve igen og kunne heller ikke denne gang !!! hmmm.. Den kræver vist øvelse hvis man skal gøre det hurtigt...

Ja netop .

Haha ja jeg er stadig ikke god til den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.