hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Fru Nielsen

Med Nicklas kan jeg ik huske det. Men tog 12 kg på ialt.

Med Mathias vejede jeg da jeg fødte 1 kg mere end da jeg blev gravid.

Er idag 18+1 med nr 3 og har tabt mig 6 kg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Årh dejligt at vide jeg ikke er den eneste. Gjorde du noget for at smide kiloene igen?

næ, ikke med den første...ammede til han var 7 mdr, så stoppede han selv, troede så at vægten ville stå stille, men kroppen fik åbenbart lidt mere ro på en anden måde og tabte mig stadig..måske ikke ret meget, men 2 kg tilbage ud af 25 var jeg fin tilfreds med.

Anden gang tog jeg 17 på i alt, de var faktisk lidt sværere at smide og jeg skulle begynde motionen lidt før for at få vægten til at røre på sig.

Så tager jeg på igen ved en evt ny graviditet vil det ikek skræmme mig så meget, ærgeligt, jo jo, men det ska nok gå.

Efter min kæmpe vægtforøgelse med begge børn, især den første er jeg glad for at se ud som jeg gør. Ville da gerne være mere fit for fight og have lidt mindre tegn på at huden har været udspilet, men alt i alt kunne det være meget værre for mig.

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Ved min nr.2:
Da havde jeg taget 8 kg på... Kom op på alt i alt 16 kg da jeg fødte i uge 38+0... 

Anmeld

17. marts 2011

bassemor

jeg havde ca. taget 2½ kg på omkring uge 20 jeg er nu i uge 28 og har taget 4-5 kg på.. og lige fået skønnet min lille prinsesse til 1200 gram

Anmeld

17. marts 2011

otlitrom

4½-5 kg tror jeg.. Og jeg ligger vist stadig deromkring, er 26+2 idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.