hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har/havde du taget på i uge 25?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.041 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget har/havde du taget på i uge 25 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

16. marts 2011

millesofie

ca 5 kg måske 6kg så har svaret 5-10kg

var også overvægtigt før med en kampvægt på 80kg så jeg passede lidt på  tog dog 15kg på i det hele  og havde tabt alle 15kg, 14 dage efter fødselen

Anmeld

16. marts 2011

170811

Hej er ikke nået uge 25 endnu! Jeg er 18+0 og har taget omkring 2 kg på vil jeg tro. Så ligger nok i 1-5 kg i uge 25 Stemte dog blankt i din afstemning

Anmeld

17. marts 2011

Augusta11

Er ikke i uge 25 endnu, men jeg tænker, at man vel må tage det på, som der skal til. Jeg er f.eks. sulten hele tiden og får det dårligt, hvis jeg ikke spiser. Jeg prøver selvfølgelig at spise sundt, men man tager vel på i længden, når man spiser for meget hver dag...

Anmeld

17. marts 2011

L.J.L

16 kilo og endte med at have taget 26 kilo på da jeg fødte.

Anmeld

17. marts 2011

B&J

Jeg havde taget 3 kg på

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

Augusta11 skriver:

Er ikke i uge 25 endnu, men jeg tænker, at man vel må tage det på, som der skal til. Jeg er f.eks. sulten hele tiden og får det dårligt, hvis jeg ikke spiser. Jeg prøver selvfølgelig at spise sundt, men man tager vel på i længden, når man spiser for meget hver dag...

Hej

Ja det kan du have ret i. Problemet for mig er bare at jeg var til anden graviditetsundersøgelse igår og fik at vide at jeg havde taget ALT for meget på. Nemlig 13kg. Ikke så sjovt. Så ville egentligt bare vide om der er andre der har det eller m det bare er mig der er helt vildt langt ude. De vil nu sende mig videre til undersøgelser for sukkersyge da de mener jeg er lige i overkanten overvægtig Lidt trist. Har slogset med 5 -7 kg for meget de sidste 10 år, men har for det altid vejet lidt lidt mindre end jeg skulle. Så det er meget svært for mig at acceptere at jeg er for tyk. Øv øv øv

Anmeld

17. marts 2011

Muffinmus

jamen jeg havde taget 12 kg på uge 20 ca med den første...også AAALT for meget, og endte på + 25 kg.

Men da jeg blev gravid 1 år efter han kom ud, manglede jeg kun at smide 2 kg, så egentligt ikke så slemt som frygtet:-)

Anmeld

17. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jamen jeg havde taget 12 kg på uge 20 ca med den første...også AAALT for meget, og endte på + 25 kg.

Men da jeg blev gravid 1 år efter han kom ud, manglede jeg kun at smide 2 kg, så egentligt ikke så slemt som frygtet:-)

Årh dejligt at vide jeg ikke er den eneste. Gjorde du noget for at smide kiloene igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.