Mig eller manden der er skør ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

NinaNymannMadsen

det er da meget normalt. de udforsker deres krop ved at føfre ved de forskellige dele af kroppen og spørge hvad det er.

har en bog fra da jeg var lille om babyer hvor der står at det er meget normalt at de piller på sig selv og vil røre sig selv der nede og sådan nogen ting og man skal bare ignorere det og lade dem vide at det selvf er upassende at gøre nogen steder og det kun er iorden når de er alene men så længe de er helt små forstår de det slet ikke.

men jeg vil da mene det er ganske normalt, og min datter gør det også hendes hænder ryger lige der ned lige så snart bleen ryger af og fjerner dem bare hvertfald når jeg er ved at skifte hende for syntes ikke hun skal pille når hun har tisset eller skidt for så får hun det på fingrene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

CarinaSB

Noah har os fundet ud af at han har en tissemand ... Og når han så spøger hvad det er siger jeg det er hans tissemand .. Han havde en lille periode hvor jeg ikke måtte se den .. så når han skulle skiftes var det per der skulle gøre det .. 

Anmeld

16. marts 2011

Henriette1973

NatteS skriver:

Hey allesammen..

Har lige et spørgsmål...

for at forklare det kort ... Jeg har en dejlig dreng på 1½ år

Og når vi pusler og jeg tager bleen af ham, eller han skal i bad, i det hele taget når han er halv eller helt nøgen.. peger han på sin tissemand og siger "ah det" jeg svare så hver gang også selvom hvis det er 40 gange i træk.. "det er din tisser" han prøver at gentage "ditter" når min mand høre/ser det siger han at det er SÅ forkert at gøre.. at det gør man bare ikke..

Han mener at jeg skal ignorere at han "piller" ved tisseren og bare pakke ham ind så hurtigt som muligt..

Jeg synes jo det er noget så naturligt som når han spørger hvad hans tær eller øre er for noget..

er det mig der er galt på den.. ?

mvh Natte

Helt enig.

Han spørger jo bare til tissemanden, som han vil spørge til sin navle, hånd, sæben, fugle osv.

Hilsen

Henriette

Anmeld

16. marts 2011

Lise

Er han ude på at gøre ham flov over den???

Når ungen spørger, så skal han da ha et ærligt svar  Og ja, det er da en legemsdel som alle de andre. For den lille dreng er det jo ikke noget seksuelt (hvilket jo heller ikke er noget der skal tabu(seres?))...det er jo bare en tissemand, som hænger der, og som kan tisse

Anmeld

16. marts 2011

NatteS

Tusind tak for alle jeres svar..

Man bliver jo bare i tvivl når det er det eneste man høre.. så begyndte da at tvivle.. om det nu mon virkelig var mig der så forkert på det hele.. 

er så glad for vi har denne side..

Nej jeg må holde fast og forklare ham at sådan er det altså bare..

han er nok bare lidt genert over det.. nok fordi han er mand hehe

men tak allesammen.. i må have en dejlig aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.