Mig eller manden der er skør ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

NatteS

Hey allesammen..

Har lige et spørgsmål...

for at forklare det kort ... Jeg har en dejlig dreng på 1½ år

Og når vi pusler og jeg tager bleen af ham, eller han skal i bad, i det hele taget når han er halv eller helt nøgen.. peger han på sin tissemand og siger "ah det" jeg svare så hver gang også selvom hvis det er 40 gange i træk.. "det er din tisser" han prøver at gentage "ditter" når min mand høre/ser det siger han at det er SÅ forkert at gøre.. at det gør man bare ikke..

Han mener at jeg skal ignorere at han "piller" ved tisseren og bare pakke ham ind så hurtigt som muligt..

Jeg synes jo det er noget så naturligt som når han spørger hvad hans tær eller øre er for noget..

er det mig der er galt på den.. ?

mvh Natte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Ida.

Jeg er meget enig med dig!

Anmeld

16. marts 2011

SiLiMiMa

DU er 100% rigtig på den

heise

Anmeld

16. marts 2011

K&S

Jeg har den holdning, at det må ikke være et tabu - herhjemme har lillebøvsen for nylig "fundet" sin tissemand og jeg siger også hver gang "ja, det er din tissemand"

Anmeld

16. marts 2011

Mor-til-asta-09

NatteS skriver:

Hey allesammen..

Har lige et spørgsmål...

Og når vi pusler og jeg tager bleen af ham, eller han skal i bad, i det hele taget når han er halv eller helt nøgen.. peger han på sin tissemand og siger "ah det" jeg svare så hver gang også selvom hvis det er 40 gange i træk.. "det er din tisser" han prøver at gentage "ditter" når min mand høre/ser det siger han at det er SÅ forkert at gøre.. at det gør man bare ikke..

Han mener at jeg skal ignorere at han "piller" ved tisseren og bare pakke ham ind så hurtigt som muligt..

Jeg synes jo det er noget så naturligt som når han spørger hvad hans tær eller øre er for noget..

mvh Natte

Jeg vil absolut ikke sige det er dig der er galt på den tror jeg ville sige det samme... Han skal da vide hvad det er, og er han interesseret i det nu, så er det nu det skal være... Tror måske din mand bliver lidt genert.. hehe

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

Fuldstændig enig med dig!

Anmeld

16. marts 2011

sweet

NatteS skriver:

Hey allesammen..

Har lige et spørgsmål...

mvh Natte

syntes da det er rigtig det du gør..

Anmeld

16. marts 2011

Betteisen

Det er din mand der er gal på den. Selvfølgelig skal han have lov til at spørge om hvad det er dernede... ellers lærer han det aldrig. Børn er nysgerrige og det siges jo at børn helt nede i spædbørns-alderen er seksuelle i en eller anden form. Så at hiver lidt i banditten er helt normalt

Anmeld

16. marts 2011

NatteS

Tak skal i have allesammen.. jeg begyndte bare at blive nervøs over det.. for det er bare hver gang.. min mand er bare fast bestemt på det er bare ikke noget man gør..

Anmeld

16. marts 2011

Sphynxlover

Efter min mening er det din mand der har et problem hvis han ikke opfatter sønnens diller som en hver anden legemsdel på hans krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.