scrapbook? hvor køber i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

AnneBJ

Chalala85 skriver:

Synes du er bedre med plastiklommer? og har du en du vil anbefale der?

Ja jeg kan bedst lide med lommer. Så kan man lave siderne i den rækkefølge man lyster og bytte rundt og gøre ved

Jeg vil anbefale dem der hedder D-ring album, fra American Crafts, jeg har ikke lige styr på, hvem der forhandler dem i Danmark pt... Dem man får i fx panduro, skal skrues fra hinanden hvis man skal putte flere lommer i, hvor D-ring albummet er fuldstændig ligesom et ringbind... Men det er nok en smagssag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Stumpen

Jeg laver dem selv med en alm. mappe... Et af mine album kan du se et udpluk af billeder (lang tid siden den er blevet opdateret) Koden er victoria husker ikke lige om det er med stort eller småt..

Men køber som regel i panduro, men i føtex, søstrene grene, boighandlerne finder jeg også ting som kan bruges..

Anmeld

16. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Jeg har kun lavet en til Mikkel fra han blev født hehe så det er lidt tid siden og alt er købt i canada. Er det dem der har hvidt omslag på deres hjemmeside?

og tak smukke

Tænke tænke, ja det tror jeg.... De har flere slags mener jeg bestemt....

Ellers vil jeg også sige, boghandlere plejer også at have et okay udvalg af scrapbøger..... 

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

AnneBJ skriver:

Ja jeg kan bedst lide med lommer. Så kan man lave siderne i den rækkefølge man lyster og bytte rundt og gøre ved

Jeg vil anbefale dem der hedder D-ring album, fra American Crafts, jeg har ikke lige styr på, hvem der forhandler dem i Danmark pt... Dem man får i fx panduro, skal skrues fra hinanden hvis man skal putte flere lommer i, hvor D-ring albummet er fuldstændig ligesom et ringbind... Men det er nok en smagssag

ahh okay så blev jeg lidt klogere på denne spændene verden hehe.

tusind tak for tips og hjælp

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

Loa skriver:

Tænke tænke, ja det tror jeg.... De har flere slags mener jeg bestemt....

Ellers vil jeg også sige, boghandlere plejer også at have et okay udvalg af scrapbøger..... 

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=060026

Det er dem her hvis det giver lidt mere mening hehe.

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

Stumpen skriver:

Jeg laver dem selv med en alm. mappe... Et af mine album kan du se et udpluk af billeder (lang tid siden den er blevet opdateret) Koden er victoria husker ikke lige om det er med stort eller småt..

Men køber som regel i panduro, men i føtex, søstrene grene, boighandlerne finder jeg også ting som kan bruges..

tusind tak

Anmeld

16. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=060026

Det er dem her hvis det giver lidt mere mening hehe.

Lige præcis

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

yaaaay så skal jeg vidst shoppe i panduro hehe

Loa skriver:

Lige præcis

Anmeld

16. marts 2011

Loa

Chalala85 skriver:

yaaaay så skal jeg vidst shoppe i panduro hehe

God fornøjelse 

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

Loa skriver:

God fornøjelse 

taaak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.