scrapbook? hvor køber i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.394 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Chalala85

Ja som overskriften hentyder til. Hvor har i købt jeres scrapbook?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

AnneBJ

Selve bogen? eller tingene dertil?

Jeg køber oftest hos:

Love2scrap, hobbyboden, scrapper.dk, scrapisfun og så ellers i udlandet (england primært)

De danske butikker er mest for at støtte op om dem, for det er langt billigere at handle i england, og de har oftest større sortiment

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

AnneBJ skriver:

Selve bogen? eller tingene dertil?

Jeg køber oftest hos:

Love2scrap, hobbyboden, scrapper.dk, scrapisfun og så ellers i udlandet (england primært)

De danske butikker er mest for at støtte op om dem, for det er langt billigere at handle i england, og de har oftest større sortiment

lovely har du album du vil anbefale hvis det skal være med hårdsider? altså ikke plastiklommer?

Anmeld

16. marts 2011

Laulund87

Jeg køber i Panduro Hobby og diverse hobbyforretninger

Ellers finder jeg tit ting i Føtex, Netto, Bilka osv. Det er billigt og Føtex har faktisk dicideret ting til scrapbooking

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

Laulund87 skriver:

Jeg køber i Panduro Hobby og diverse hobbyforretninger

Ellers finder jeg tit ting i Føtex, Netto, Bilka osv. Det er billigt og Føtex har faktisk dicideret ting til scrapbooking

uhh nice det skal tjekkes ud

Anmeld

16. marts 2011

Laulund87

Chalala85 skriver:

uhh nice det skal tjekkes ud

Ja gør endelig det

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Chalala85 skriver:

lovely har du album du vil anbefale hvis det skal være med hårdsider? altså ikke plastiklommer?

Nej desværre - jeg bruger kun dem med plasticlommer

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

AnneBJ skriver:

Nej desværre - jeg bruger kun dem med plasticlommer

Synes du er bedre med plastiklommer? og har du en du vil anbefale der?

Anmeld

16. marts 2011

Loa

Panduro har dem hvor du kan sætte ekstra plastiklommer ind i, så er du ikke begrænset af et specielt antal sider Og så kan du, hvis en enkelt side, går i kage, smide den ud og lave en ny..... Det er lidt sværere i et "fast" album......

God fornøjelse, det er sååååå hyggeligt at scrappe

Anmeld

16. marts 2011

Chalala85

Loa skriver:

Panduro har dem hvor du kan sætte ekstra plastiklommer ind i, så er du ikke begrænset af et specielt antal sider Og så kan du, hvis en enkelt side, går i kage, smide den ud og lave en ny..... Det er lidt sværere i et "fast" album......

God fornøjelse, det er sååååå hyggeligt at scrappe

Jeg har kun lavet en til Mikkel fra han blev født hehe så det er lidt tid siden og alt er købt i canada. Er det dem der har hvidt omslag på deres hjemmeside?

og tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.