Undskyld til jer piger... men jeg savner min mand :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Hej allesammen...

Jer der kender mig og jer jeg har skrevet med... jeg har forsømt nogle købsaftaler og indlæg og breve har jeg ikk fået svaret på....

Sagen er bare den... at min kæreste og Far til vores kommende barn, har valgt at forlade os og ikk være en del af dette længere... Jeg er gravid i 6. måned og min drøm er knust...

Jeg ønsker mig så brændende den her familie... Han var verdens mest fantastiske mand i verden... inden han ændrede sig fra den ene dag til den anden..  vi havde det bare så godt som jeg ALDRIG har haft det med nogen andre...

Jeg har ventet i 10 år som alenemor på at finde den rigtige mand at få et barn til med... endelig følte jeg det rigtige, at jeg turde... at jeg stolede på ham og alt hvad vi var ved at bygge op sammen...

Og nu... nu er drømmen knust og det hele er væk...

Jeg elsker ham - jeg savner ham... jeg kan ikk uden ham...

og jeg ved desværre at han ikk kommer tilbage... men tro mig piger... jeg ville gi' og gøre alt for at få min familie tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Ayoe´s mor

Hvor forfærdeligt, ord kan ikke hjælpe eller trøste i en sådan situation, men sender dig en masse tanker og en masse     

Ayoe´s mor

Anmeld

16. marts 2011

tinasmor

Ville bare lige give et knus med på vejen

Hvorfor har han valgt at gå?

Anmeld

16. marts 2011

klmf

Åh nej dog, det er da bare så trist Der er ingen chance for at han bare lige skal have nogle tanker på plads i hovedet før han er klar igen??

Anmeld

16. marts 2011

anjamichell@gmail.com

lotchen skriver:

Åh nej dog, det er da bare så trist Der er ingen chance for at han bare lige skal have nogle tanker på plads i hovedet før han er klar igen??

Nej desværre... han er helt afklaret

Anmeld

16. marts 2011

Ellim

åh nej - det er jeg ked af at høre..  

Håber du klare den.. KÆMPE knus herfra 

Anmeld

16. marts 2011

MarieLouise

Anjamichell skriver:

Nej desværre... han er helt afklaret

Årrh søde..

Var sikker på han bare lige skulle tænke sig om..

Hvad er det lige der gør at han ikke vil være en del af det? - I var da så glade..

Anmeld

16. marts 2011

anjamichell@gmail.com

MarieLouise skriver:

Årrh søde..

Var sikker på han bare lige skulle tænke sig om..

Hvad er det lige der gør at han ikke vil være en del af det? - I var da så glade..

Det er en meget lang historie og jeg har ikk så meget lyst til at skrive den her... men det er altså ikk fordi jeg har gjort ham noget.. han er bare ikk klar til det her alligevel

Anmeld

16. marts 2011

MarieLouise

Anjamichell skriver:

Det er en meget lang historie og jeg har ikk så meget lyst til at skrive den her... men det er altså ikk fordi jeg har gjort ham noget.. han er bare ikk klar til det her alligevel

Du skriver bare privat hvis du skulle have lyst

Anmeld

16. marts 2011

anjamichell@gmail.com

MarieLouise skriver:

Du skriver bare privat hvis du skulle have lyst

Taark :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.