Erfaring med wupti.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Giraffen

Lulle. skriver:

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har erfaringer med wupti.com. Da jeg havde overvejet at bestille min computer derinde fra. Men synes bare kun jeg kan finde dårlige oplevelser.

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

der er en del andre der bakker kommentarerne her op:

http://www.trustpilot.dk/review/www.wupti.com 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

millesofie

vi har også købt derinde og jeg har ingen kritik at komme med

det er en vaskemaskine og den virker fint  og den kom hurtigt og i starten da vi var i tvivl om hvordan den virkede kom der en ud og vise det

Anmeld

16. marts 2011

Thereseh

Lulle. skriver:

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har erfaringer med wupti.com. Da jeg havde overvejet at bestille min computer derinde fra. Men synes bare kun jeg kan finde dårlige oplevelser.

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

Jeg har gode erfaringer 

I går købte jeg en Nespresso maskine, og i dag modtog jeg en mail om at den blir' leveret i morgen. Perfekt!

I øvrigt havde de også den bedste pris, på den maskine jeg ville ha. 

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Har også kun oplevet godt med dem... 

Anmeld

17. marts 2011

Muffinmus

vores bærbare 19 tommers er derfra, og den kom efter 2-3 dage.

Og den gik i stykker 1 mdr før reklamationsretten udløb. vi ringede og i løbet af 2 dage have en fragtmand hentet den og i løbet af yderligere 2-3 dage fik vi den igen med fragtmand, fikset med nyt motherbord.Intet af det på vores regning.

Så her har vi ingen klager:-)

Anmeld

17. marts 2011

Tina&Laura

Lulle. skriver:

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

Vi har købt TV og playstation på wupti.com - det har været en god oplevelse.

Anmeld

17. marts 2011

Frøken J.

Lulle. skriver:

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

Det er noget værre lort! Nu er det noget tid siden, så jeg kan ikke helt huske detaljerne. Men skulle købe en minibærbar. Bestilte den og de trak pengene, selvom de ikke havde sendt den. Så sagde de pludselig de ikke havde den model alligevel, men jeg kunne få en anden. Jeg sagde nej tak og bad om pengene tilbage, men så sendte de pc'en alligevel, og jeg havde en masse tovtrækkeri om at få mine penge tilbage. Værre lortefirma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.