Erfaring med wupti.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

elluL

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har erfaringer med wupti.com. Da jeg havde overvejet at bestille min computer derinde fra. Men synes bare kun jeg kan finde dårlige oplevelser.

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

MissGeoh

Jeg har købt en computer derigennem, og den gik i stykker efter ikke engang 2 år..

Og da jeg så ringede til dem kunne de ikke hjælpe mig, og jeg skulle selv sørger for at sende den til tyskland så den kunne blive lavet.. Og det var på egen regning, selvom der var garanti på..

Så den ejer jeg ikke mere.

Anmeld

16. marts 2011

bøgelund

Lulle. skriver:

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har erfaringer med wupti.com. Da jeg havde overvejet at bestille min computer derinde fra. Men synes bare kun jeg kan finde dårlige oplevelser.

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

min storebror handler meget derinde. fjernsyn og computere og alt muligt andet. 

her den anden dag gik harddisken i den nye computer han havde købt derinde. de sendte bare en ny uden problemer. 

så kun  fra min side..  

Anmeld

16. marts 2011

elluL

MissGeoh skriver:

Jeg har købt en computer derigennem, og den gik i stykker efter ikke engang 2 år..

Og da jeg så ringede til dem kunne de ikke hjælpe mig, og jeg skulle selv sørger for at sende den til tyskland så den kunne blive lavet.. Og det var på egen regning, selvom der var garanti på..

Så den ejer jeg ikke mere.

Det lyder da ret øv! Det er også kun sådan nogle ting jeg har hørt + at leveringen tager riiiiigtig lang tid.

Anmeld

16. marts 2011

elluL

bøgelund1 skriver:

min storebror handler meget derinde. fjernsyn og computere og alt muligt andet. 

her den anden dag gik harddisken i den nye computer han havde købt derinde. de sendte bare en ny uden problemer. 

så kun  fra min side..  

Dejligt at hører noget godt derinde fra. For er virkelig blevet hooked på den computer, det er til mit studie, og kan ikke finde den andre steder end derinde.

Men hvad med leveringen, har han haft problemer med den?

Anmeld

16. marts 2011

LIZO

vi har handlet der. og har kun godt at sige om dem. os da vi skulle ha en varer retur

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

Bestilte et fjernsyn derfra en søndag og allerede tirsdag kom fragtmanden med det. Så har kun gode erfaringer med dem. Men det fungerer stadig så har ingen erfaring med reklamationer.

AG

Anmeld

16. marts 2011

bøgelund

Lulle. skriver:

Dejligt at hører noget godt derinde fra. For er virkelig blevet hooked på den computer, det er til mit studie, og kan ikke finde den andre steder end derinde.

Men hvad med leveringen, har han haft problemer med den?

nej ikke hvad jeg har hørt. han bestiller tit derinde, så han må jo være tilfreds.. selv deres støvsuger der derinde fra.. 

det er da bare at bestille den.. bare gem den ordrebekræftelse de sender på mail. så skulle der ikke være nogle problemer.. 

Anmeld

16. marts 2011

twinny

vi bestilte et tv om lørdag og det kom om tirsdagen... så go for them.... herfra...

Anmeld

16. marts 2011

Mette.

Lulle. skriver:

Fortæl gerne? Tak

Knus Louise

Vi har købt en del hos dem og har kun positivt at sige. Leveringen er kort - 1-2 dage og de gange vi har ringet fordi det har været noget galt har der INTET været af problemer.

Så  herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.