barnevogne..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2008

A.

fam.4xc skriver:

agnieszka skriver:

moniquesmor skriver:

hej søde mennesker..
tænket på hvornår stoppe i med af bruge jers barnevogne..?
jeg tager til københavn i morgen og monique har ikke sidde i barnevogn sidden hun var 7mdr vi har brugt hvor klapvogn, men synes bare jeg skal have så meget med så jeg har valgt barnevogne..

men ville bare lige høre hvornår i stoppe med barnevogn..?

ja hmmm.. altså her er vi jo ikke stoppet hehe..du må finde den måde som passer dig bedst..kom bare til at tænke på at når jeg ser en mor som "gå" tur med barn som er 3 år gammel i barnevogn at det ser jo helt forkert ud..barn som er 3 år gammel kan gå! meen det er jo kun min mening men ja nu tilbage til dig hehe hvis du skal har så meget med så måske er det en go´ide at har den med i kan måske prøve køre med barnevogn idag og se hvordan hun har det med det for det bliver jo ikke nemmere hvis i er i kbh. imorgen og hun skriger og er sur fordi hun gider ikke side i barnevogn

jeg ku nu heller ik drømme om at gå tur med et barn på 3 i barnevogn, men sagens lægge hende i den til middags lur hvis hun stadig ville. Caroline er 3 1/2 og har stadig dage hvor hun trænger til en lur - eller moren synes hun gør, som lige nu hvor hun ligger her i dobbeltsengen og sover med sin lillesøster fordi vi skal i Tivoli senere og hun gerne må være frisk
Caroline vil dog ik længere sove ude men hvis Catrine vil i den alder må hun gerne for mig...

ja det er helt andet men jeg kender flere som gå tur med barn som er 3 år i barnevogn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Heidi B

Vi bruger kun barnevognen til at sove i.... Det har vi gjort siden de var ca 1 år.... Men rigtigt  man kan ikke have lige så meget med i en klapvogn.
Er vi ude sover de begge i klapvognen....
Men nu vi er ved det...
Hvis der er nogen, helst i nærheden af Havdrup, der har en barnevogn meget billigt til salg, og helst i liggemål 97, så vil vi gerne købe... Mikkel ligger ikke så godt i klapvognen mere....
Jeppe breder sig i barnevognen når de sover hjemme....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

13. oktober 2008

twinboys

Hej vi har aldrig hart en barnvogn... Vi købte en combivogn med voksiposer til... Og i den kunne de både sove og sidde og det smarte var dog at den ene kunne sove mens den anden sad... Det prøvede vi kun en gang, for vores drenge har altid spist og sovet på samme tid...
'
Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hej

Luka er 1 år og vi bruger stadigvæk barnevognen rigtig meget. Han sover i den om dagen (når han ikke er i vuggestue). Den er også rar når vi går op og handler, så man kan have varerne nedeunder. Vi bruger dog også klapvognen, men det er mest når vi skal på tur. Vi kunne ikke undvære barnevognen.

Ha det dejligt.

Katja

Anmeld

28. oktober 2008

Mca<3

Hejj ..
Det er ikke godt at skifte barnevognen ud med en klapvogn for tidligt ..
Barnet ligger ikke ligså godt i en klap vogn og det er ikke godt for ryggen ..
Desuden er der også mere træk i en klapvogn hvis den lille sover i den ..

Anmeld

28. oktober 2008

Lise

Simon er 15 mdr og sover lur i barnevogn hver dag - både i vuggestue og herhjemme i weekenden. Han sover fantastisk i den vogn Vi bruger den også til at gå ture med, hvor han så bare sidder op i den. Vi har en klapvogn, men den er bare ikke en tiendedel så lækker som barnevognen, så den bliver kun brugt til små gåture. Jeg har tænkt mig at bruge barnevognen i lang tid endnu...altså så længe Simon sover dejligt i den. Simons fætter, der bliver 3 i januar, sover også lur i sin barnevogn i weekenden derhjemme...

Anmeld

28. oktober 2008

Miamaja

vi stppede med barnevogn fra 8 mdr fordi den lille eeeeelsker klapvogn

Anmeld

2. november 2008

MUTT3

Den ældste har aldrig brugt en barnevogn, vi har en genial klapvogn, liften kan stå der i, og den er god lang, så den har han alle dage brugt.

Den mellemste, brugte barnevognen... regne regne... i ca 1½ år, så flyttede hun over i klapvognen, den kunne hun jo ikke få, før storebror stoppede med at sove til middag.

De stoppede med at sove til middag da de var 2½, så der stoppede den daglige brug af klapvognen også (de har fået ben for at bruge dem, nej vi har aldrig døjet med at de ikke gad gå selv eller ikke syntes de kunne holde til det) kun ved lange ture, som en forlystelselspark ell har vi haft den med.

Den bette bruger også kun klapvognen, hvor længe hun kommer til det, kan jeg intet sige om, men jeg gætter dog på at den vil være i brug længere tid end den var med de 2 store.

Anmeld

2. november 2008

Heidi B

Mine sover i barenvogne hver dag. Mikkel var faktisk flyttet over i klapvognen for at sove, men den er han for stor til nu... Kan ikke rigtig vende sig.... Så nu har vi købt en single barnevogn som Mikkel sover i, og så har vi tvillingevognen som Jeppe sover i... Vi tager tvillingevognen med til dp, og så sover Jeppe i den, og Mikkel i dp store vogn. Det er dejligt. Håber de kan sove ude så længe som muligt! Så vi har en ordentlig vognpark...

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.