barnevogne..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

moniquesmor

hej søde mennesker..
tænket på hvornår stoppe i med af bruge jers barnevogne..?
jeg tager til københavn i morgen og monique har ikke sidde i barnevogn sidden hun var 7mdr vi har brugt hvor klapvogn, men synes bare jeg skal have så meget med så jeg har valgt barnevogne..

men ville bare lige høre hvornår i stoppe med barnevogn..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Honningblomst

Desværre er vi stoppet nu, i hvert fald i hverdagene. Konrad er jo som 2½ år startet i børnehave og der bruger de ikke vognen, men køjesenge.
Men han elsker sn vogn og kunne sagtens bruge den i hvert fald til ahn blev 3 år.
Knus..

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

passer ikke helt hun ikke har hvad i barnevogn det har hun jo hvad nede hos dagplejen. men når vi går ture har hun hvad i klapvogn..

Anmeld

13. oktober 2008

A.I.G.

Vi brugte barnevogn første gang fra 0-7 mdr. derefter kun klapvogn.
Anden gang brugte vi den 2 gange og så solgte jeg den.

Anette

Anmeld

13. oktober 2008

A.

moniquesmor skriver:

hej søde mennesker..
jeg tager til københavn i morgen og monique har ikke sidde i barnevogn sidden hun var 7mdr vi har brugt hvor klapvogn, men synes bare jeg skal have så meget med så jeg har valgt barnevogne..

ja hmmm.. altså her er vi jo ikke stoppet hehe..du må finde den måde som passer dig bedst..kom bare til at tænke på at når jeg ser en mor som "gå" tur med barn som er 3 år gammel i barnevogn at det ser jo helt forkert ud..barn som er 3 år gammel kan gå! meen det er jo kun min mening men ja nu tilbage til dig hehe hvis du skal har så meget med så måske er det en go´ide at har den med i kan måske prøve køre med barnevogn idag og se hvordan hun har det med det for det bliver jo ikke nemmere hvis i er i kbh. imorgen og hun skriger og er sur fordi hun gider ikke side i barnevogn

Anmeld

13. oktober 2008

fam.4xc

Her har vi det lidt omvendt end hos Anette...

1 gang brugte vi den også omkring 7 mdr og her anden gang bruger vi den stadig. Catrine er godt på vej mod de 11 mdr. Jeg synes barnevognen beskytter langt bedre mod kulden og så er den bare nemmere og rarere at køre med end vores klapvogn ( det er ellers en emmajunga) og ik mindst kan man shoppe meget mere med barnevognen end klapvogen, og det er jo noget der passer moren
Nu skal hun snart i vugger hvor vi cyker over og så sover hun jo nok i deres vognen eller indenfor.
Men hjemme forsætter vi så længe hun gider med at lægge i den, og så er klapvognen fast i bilen til vi skal ud på tur
Hun er forresten ik så vild med klapvognen fordi hun i den er låst mere fast af selerne end i barnevognen, hvor hun helst vil stå på

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

jamen igår sov hun i den og vi gik rundt med hende i den så jeg tro nu nok hun er ret glad for af køre i den nu er  hun jo kun 17mdr men et barn på 3burde gå synes jeg nu nok også have en parplyklapvogn med til hvis de bliver for trætte..

Anmeld

13. oktober 2008

A.

jamen igår sov hun i den og vi gik rundt med hende i den så jeg tro nu nok hun er ret glad for af køre i den nu er  hun jo kun 17mdr men et barn på 3burde gå synes jeg nu nok også have en parplyklapvogn med til hvis de bliver for trætte..

så det er dejligt at hun er tilfreds så bliver der vist ingen problemer når i skal til kbh

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

nej håber jeg da ikke skulle da lige hver tog turen

Anmeld

13. oktober 2008

fam.4xc

agnieszka skriver:

moniquesmor skriver:

hej søde mennesker..

ja hmmm.. altså her er vi jo ikke stoppet hehe..du må finde den måde som passer dig bedst..kom bare til at tænke på at når jeg ser en mor som "gå" tur med barn som er 3 år gammel i barnevogn at det ser jo helt forkert ud..barn som er 3 år gammel kan gå! meen det er jo kun min mening men ja nu tilbage til dig hehe hvis du skal har så meget med så måske er det en go´ide at har den med i kan måske prøve køre med barnevogn idag og se hvordan hun har det med det for det bliver jo ikke nemmere hvis i er i kbh. imorgen og hun skriger og er sur fordi hun gider ikke side i barnevogn

jeg ku nu heller ik drømme om at gå tur med et barn på 3 i barnevogn, men sagens lægge hende i den til middags lur hvis hun stadig ville. Caroline er 3 1/2 og har stadig dage hvor hun trænger til en lur - eller moren synes hun gør, som lige nu hvor hun ligger her i dobbeltsengen og sover med sin lillesøster fordi vi skal i Tivoli senere og hun gerne må være frisk
Caroline vil dog ik længere sove ude men hvis Catrine vil i den alder må hun gerne for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.