update : elevplads....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Gittemor09

SussieThyssen skriver:

Nej..det er bare ventetiden og spændingen, der er så svær
Men selvfølgelig skal du da have masser af positive tanker med...det manglede da bare søde ven.
Vi er jo mange, som ved hvad det vil sige at have gået ledig, og som ved hvor hårdt det er både på den ene og den anden måde, og så varmer det med gode tanker.

Du kommer med en update, ikke???

det har været rigtig hårdt psykisk..

har gået ledig siden august sidste år... så nu vil jeg gerne have en hverdag op og køre...

og nu bliver der større chance for at kæresten og jeg kan købe hus... så det bliver rigtig spændende det hele, og er bare så glad...

selvfølgelig kommer jeg med en update

Det manglede bare når i piger herinde er så super søde, det kan slet ikke beskrives...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Gittemor09

B&J skriver:

Glæder så meget til af høre hvordan det er gået og du skal bare give dem alt hvad du har

Det kan du også tro at jeg gør...

så må jeg lægge alle de dårlige ting af der hjemme som der render rundt i tankerne..!!

Anmeld

17. marts 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

Det kan du også tro at jeg gør...

så må jeg lægge alle de dårlige ting af der hjemme som der render rundt i tankerne..!!

Nemlig og bare giv den fuldt ud

Anmeld

22. marts 2011

Gittemor09

Opdatering:

var jo som sagt til jobsamtale idag kl. 10.00...

Det gik rigtig godt og vi var vidt omkring med snak.... jeg var der i 1½ time, og synes at jeg fík givet dem et rigtig godt indtryk af mig selv....

nu skal jeg bare vente på svar i 1 uge - 14 dage ..... ventetiden bliver godt nok lang, og håber det er gode nyheder de kan give mig!!

Anmeld

25. marts 2011

Gittemor09

Gittemor09 skriver:

Opdatering:

var jo som sagt til jobsamtale idag kl. 10.00...

Det gik rigtig godt og vi var vidt omkring med snak.... jeg var der i 1½ time, og synes at jeg fík givet dem et rigtig godt indtryk af mig selv....

nu skal jeg bare vente på svar i 1 uge - 14 dage ..... ventetiden bliver godt nok lang, og håber det er gode nyheder de kan give mig!!

endnu en opdatering....

blev ringet op her igår eftermiddags fra jysk lige her i nærheden... at nu vil de sørme også have mig til jobsamtale... så det sagde jeg selvfølgelig ja tak til, og det bliver så på onsdag..

men men men hvis land og fritid ringer forinden med et ja, tænker jeg kraftigt på at sige ja, da jeg tror at jeg vil få større udfordring hos dem...!!

nu må vi se.... nu er det min tur til at vælge og vrage... weeeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.