update : elevplads....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Gittemor09

jaaaaa jubiii sku fanden og alle de andre bandeord

jeg skrev en ansøgning til land og fritid her hvor vi bor (sendte den afsted igår) og ikke om de ringer idag under 24 timer efter den er sendt og siger de vil se mig til en jobsamtale på tirsdag

er så glad så jeg ryster over hele kroppen...

min 1. priotet var kontor, og den 2 er jo så i butik så er bare sååååå glaaaaaad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Troldepussen

Gittemor09 skriver:

jeg skrev en ansøgning til land og fritid her hvor vi bor (sendte den afsted igår) og ikke om de ringer idag under 24 timer efter den er sendt og siger de vil se mig til en jobsamtale på tirsdag

min 1. priotet var kontor, og den 2 er jo så i butik så er bare sååååå glaaaaaad

Anmeld

16. marts 2011

Marie1

Ej hvor fedt.. krydser fingre for dig på tirsdag..

Knus

Anmeld

16. marts 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Ej hvor fedt.. krydser fingre for dig på tirsdag..

Knus

tusind tak skal du have

håber så meget på det

Anmeld

16. marts 2011

B&J

Jaaaa sådan håber virkelig du får det krydser så meget finger for dig

Anmeld

16. marts 2011

Gittemor09

B&J skriver:

Jaaaa sådan håber virkelig du får det krydser så meget finger for dig

tak skal du have håber jeg godt nok også.. nu har jeg ventet længe nok, nu må det være min tur til at have lidt medgang

men de lød meget positive omkring det da de ringede.. så skal bare give dem det bedste indtryk

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Gittemor09 skriver:

Nej hvor dejligt...nu krydser jeg bare arme og ben for for dig, og sender masser af positive energier

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. marts 2011

Gittemor09

SussieThyssen skriver:

Nej hvor dejligt...nu krydser jeg bare arme og ben for for dig, og sender masser af positive energier

Kærligst
Sussie

tusind tak skal du have...

det varmer mit hjerte rigtig meget med så meget opbakning..

piv får helt tårer i øjnene ligesom da han ringede tidligere idag... puhh, mere glad kan man vidst ikke være...

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Gittemor09 skriver:

tusind tak skal du have...

det varmer mit hjerte rigtig meget med så meget opbakning..

piv får helt tårer i øjnene ligesom da han ringede tidligere idag... puhh, mere glad kan man vidst ikke være...

Nej..det er bare ventetiden og spændingen, der er så svær
Men selvfølgelig skal du da have masser af positive tanker med...det manglede da bare søde ven.
Vi er jo mange, som ved hvad det vil sige at have gået ledig, og som ved hvor hårdt det er både på den ene og den anden måde, og så varmer det med gode tanker.

Du kommer med en update, ikke???

Anmeld

17. marts 2011

B&J

Gittemor09 skriver:

tak skal du have håber jeg godt nok også.. nu har jeg ventet længe nok, nu må det være min tur til at have lidt medgang

men de lød meget positive omkring det da de ringede.. så skal bare give dem det bedste indtryk

Glæder så meget til af høre hvordan det er gået og du skal bare give dem alt hvad du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.