Jaaaaaah endelig sker der noget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Kruse90

Neki skriver:

Altså i iui-behandlingen giver vi et sted mellem 3500-4500 kr for hormonerne og derudover 3800 kr. for selve inseminationen. Så en 7500-8500 pr. iui.

Ved Ivf kommer hormonerne ved lang behandling til at løbe op i mellem 8-12.000 kr. siger de kloge læger. Og så de 5040 kr. for selve ivf'en oven i. Så et sted mellem 13-17.000 kr for et ivf forsøg i lang behandling.

Men hvis vi skal have mere end en ivf, så er vi kommet over grænsen på de 15.000 kr. som man selv skal betale til hormoner, og så bliver det jo kun de 5040 kr. vi skal betale(vel og mærke inden for et år!)

Men håber slet ikke det bliver nødvendigt med mange behandlinger for nogen af os

nej det håber jeg godt nok heller ikke!!

Det er rigtig mge penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Neki

Kruse90 skriver:

nej det håber jeg godt nok heller ikke!!

Det er rigtig mge penge

Ja, det er dyrt at få hjælp til sit ønskebarn!!

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Neki skriver:

Ja, det er dyrt at få hjælp til sit ønskebarn!!

jaa pyha.
men herhjemme vil vi gøre alt.
godt vi har en børnesparing, der kan hjælpe lidt på vej, men når den slipper os, h så er vi sgu på den:s

Anmeld

17. marts 2011

Neki

Kruse90 skriver:

jaa pyha.
men herhjemme vil vi gøre alt.
godt vi har en børnesparing, der kan hjælpe lidt på vej, men når den slipper os, h så er vi sgu på den:s

Ja, vi vil også gøre alt.. Men derfor er det stadig bittert når regningen dumper ind ad døren! Det værste er man ingen garantier har for at det lykkes! Men vi skraber også gerne penge sammen til ønskebarnet... Ingen tvivl om det

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Neki skriver:

Ja, vi vil også gøre alt.. Men derfor er det stadig bittert når regningen dumper ind ad døren! Det værste er man ingen garantier har for at det lykkes! Men vi skraber også gerne penge sammen til ønskebarnet... Ingen tvivl om det

ja det er sgu da møg bittert
Dumme regering

Men ja hvad gør man ikke for at få drømme barnet. Jeg vil i hvertfald gå rigtig rigtig rigtig langt

Anmeld

17. marts 2011

ModerNatur

Stort tillykke herfra også!! Man bliver SÅ lykkelig når der endelig sker noget!..

Min Kæreste og jeg var præcis samme sted sidste år.. Vi tog til samtale og jeg blev scannet og vi fik recept på hormoner.. Hormonerne blev købt ind og ligger stadig i skabet.. Jeg testede nemlig positiv ved et tilfælde lige efter jeg havde købt hormonerne.. Huh??? 

Så tro mig! Jeres tur skal nok komme.. og når man mindst venter det!  

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Issa skriver:

Stort tillykke herfra også!! Man bliver SÅ lykkelig når der endelig sker noget!..

Min Kæreste og jeg var præcis samme sted sidste år.. Vi tog til samtale og jeg blev scannet og vi fik recept på hormoner.. Hormonerne blev købt ind og ligger stadig i skabet.. Jeg testede nemlig positiv ved et tilfælde lige efter jeg havde købt hormonerne.. Huh??? 

Så tro mig! Jeres tur skal nok komme.. og når man mindst venter det!  

hvor fantastisk

skete det bare helt af sig selv?
Hvad var grunden til at i skulle i behandling?

Anmeld

17. marts 2011

ModerNatur

Kruse90 skriver:

hvor fantastisk

skete det bare helt af sig selv?
Hvad var grunden til at i skulle i behandling?

Ja vi prøvede ikke særlig hårdt i den periode, for vi skulle jo starte i behandling, så der var ligesom et lidt mere "naturligt" sexliv hvis du forstår  

Jamen jeg har svær PCOS, med menstruation 2-3 gange årligt, og min kæreste har dårlig sædkvalitet..

Jeg gik altså også nærmest i en chocktilstand de første par uger, for jeg kunne bare slet ikk forstå det.. Men den var nu go' nok

Anmeld

17. marts 2011

Kruse90

Issa skriver:

Ja vi prøvede ikke særlig hårdt i den periode, for vi skulle jo starte i behandling, så der var ligesom et lidt mere "naturligt" sexliv hvis du forstår  

Jamen jeg har svær PCOS, med menstruation 2-3 gange årligt, og min kæreste har dårlig sædkvalitet..

Jeg gik altså også nærmest i en chocktilstand de første par uger, for jeg kunne bare slet ikk forstå det.. Men den var nu go' nok

Det er da noget af en mirakel historie
hvor er det fantastisk

Anmeld

17. marts 2011

Rebecca55

Kruse90 skriver:

Jubiiii
Brædstrup har lige ringet
De manglede jo nogle papire på mine blodprøver fra Randers.
Den havde de så ikke fået, så de har selv ringet til Randers for at rykke dem i ørene

Og så ringer den søde lægesekretær til mig
Vi skal til samtale den 28/3 kl 13.00, skal scannes (det må være æg)? Og så skal vi snakke hormoner og jeg får recepter på dem
Spørg lige om jeg er glad

Stort tillykke med der sker noget nu... Ved hvad i går igennem og det er ikke småting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.