Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubiiii Brædstrup har lige ringetDe manglede jo nogle papire på mine blodprøver fra Randers.Den havde de så ikke fået, så de har selv ringet til Randers for at rykke dem i øreneOg så ringer den søde lægesekretær til migVi skal til samtale den 28/3 kl 13.00, skal scannes (det må være æg)? Og så skal vi snakke hormoner og jeg får recepter på demSpørg lige om jeg er glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Jubiiii Brædstrup har lige ringetDe manglede jo nogle papire på mine blodprøver fra Randers.Den havde de så ikke fået, så de har selv ringet til Randers for at rykke dem i øreneOg så ringer den søde lægesekretær til migVi skal til samtale den 28/3 kl 13.00, skal scannes (det må være æg)? Og så skal vi snakke hormoner og jeg får recepter på demSpørg lige om jeg er glad
Er du glad? :p . Hahahaha
Ej, hvor er det godt at høre!!!!
KÆMPE tillykke sveske
FrkLarsen skriver: Er du glad? :p . Hahahaha Ej, hvor er det godt at høre!!!! KÆMPE tillykke sveske
JAAAAH JEG ER SINDSYGT GLADendelig sker der noget, og tusinde tak smukkenu må det snart være min tur til
tillykke med det. hvor er det spændende
tillykke med det
for at der sker noget ..
Hvor lyder det godt!!! Så varer det ikke længe!
baby84 skriver: tillykke med det. hvor er det spændende
TakEndelig er der lidt medgang
Maggieh skriver: tillykke med det for at der sker noget ..
tusinde takHar også bruge for alle de krydsede fingrer jeg kan få
CiSo skriver: Hvor lyder det godt!!! Så varer det ikke længe!
Nej det håber jeg at du har ret iDet bliver så skønt
Kruse90 skriver: tusinde takHar også bruge for alle de krydsede fingrer jeg kan få
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128