Øh hjælp!!! Blogspot....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

<3

AnneBJ skriver:

Det er vist etiketter... men ret mig gerne hvis jeg tager fejl... 

Jeg bruger wordpress og der kalder de det for kategorier... Og kan faktisk ikke huske hvad det kaldes i blogspot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

<3

AnneBJ skriver:

Det er vist etiketter... men ret mig gerne hvis jeg tager fejl... 

Jaeh nej for Mariamiss har jo kommet etikette på... Så derfor må der mangle en kategori eller datterside-etikette

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Kirle skriver:

Jaeh nej for Mariamiss har jo kommet etikette på... Så derfor må der mangle en kategori eller datterside-etikette

Altså, wordpress er jo den jeg gik bort fra, i protest agtig over at spaces rykkede alt over i wordpress....

Jeg ville så lave en ny, på blogspot

Den har jeg så her  http://mariamiss6.blogspot.com/

Hvis i kigger i toppen af den, altså under overskriften, kan i se:

startside - Bastian - Felix - Kagerne - sytøj - DIY

Startsiden er den hvor alt hvad jeg skriver havner. Blogs/indlæg. MEN jeg ville gerne kunne lægge for eksempel det der tæppe halløj, som er på startsiden nu, på DIY siden. Og det er det jeg ikke kan få den til, den smider alt på startsiden... 

Anmeld

16. marts 2011

<3

mariamiss6 skriver:

Altså, wordpress er jo den jeg gik bort fra, i protest agtig over at spaces rykkede alt over i wordpress....

Startsiden er den hvor alt hvad jeg skriver havner. Blogs/indlæg. MEN jeg ville gerne kunne lægge for eksempel det der tæppe halløj, som er på startsiden nu, på DIY siden. Og det er det jeg ikke kan få den til, den smider alt på startsiden... 

Jamen du kan ikke ikke undgå forsiden. Men du burde også kunne få den til at være på dattersiden DIY. og jo jeg har set din blog. Den er fin

jeg gik væk fra blogspot i tidernes morgen fordi den irriterede mig

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

mariamiss6 skriver:

OKay, de sider du har oprettet i toppen, har du oprettet dem som individuelle SIDER? For så vidt jeg ved kan du ikke gå ind og blogge under de forskellige sider på blogspot hvis de er oprettet sådan. De vil altid ende på forsiden. Til gengæld kan du gå ind og rette i siden og skrive noget mere, men ikke decideret blogge ind på dem

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Kirle og secrets - Hmmmmm hvor irriterende, jeg ville jo netop IKKE have alt i en klump på forsiden suk... Men altså, hvordan får jeg så gjort sådan at det OGSÅ bliver delt ud på datter-siden eller hvad i kalder det?

Jeg ville jo gerne, at jeg kunne gå ind under DIY og kun se de DIY's jeg har kastet ind der. så må det jo bare OGSÅ ligge på forsiden om nødvendigt, men altså, jeg ville gerne have det delt op stadig... Kan jeg det, og hvordan? skal man være totalt  for at kunne finde ud af det?

Anmeld

16. marts 2011

Mussi30

Som Secrets siger (tror jeg) så kan du vist ikke gå ind og lægge et indlæg på siderne.

Alle dine indlæg vil kun lægge på forsiden.

Men du kan gå ind og rette i dine sider, så at det virker som et nyt indlæg.

Det er i hvret fald sådan jeg har oplevet det.

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Mussi30 skriver:

Som Secrets siger (tror jeg) så kan du vist ikke gå ind og lægge et indlæg på siderne.

Alle dine indlæg vil kun lægge på forsiden.

Men du kan gå ind og rette i dine sider, så at det virker som et nyt indlæg.

Det er i hvret fald sådan jeg har oplevet det.

Æv hvor belastende, så er den ikke meget værd alligevel synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.