Øh hjælp!!! Blogspot....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

mariamiss6

Øh hjælp!!! 

Jeg har oprettet en blog på blogspot.... OG da jeg ville oprette mit færste indlæg, på en side så smider den bare indlægget på startsiden...

Jeg kan så ikke finde ud af at rykke det til den rigtige side, hvordna gør jeg lige det???

Pleeeeeease hjælp mig... Ellers ender det med jeg alligevel ikke gider, og så blvier jeg trist 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Manakauapo

Øhmm.. Kan ikke lige forklare det sådan på skrift.. Det sidder i fingrende på mig..

Men altså, jeg må lige prøve.

Du skal jo oprette indlægget inde på den side, hvor du vil have det liggende. Du kan ikke bare sådan flytte rundt på indlæggene

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Øhmm.. Kan ikke lige forklare det sådan på skrift.. Det sidder i fingrende på mig..

Men altså, jeg må lige prøve.

Du skal jo oprette indlægget inde på den side, hvor du vil have det liggende. Du kan ikke bare sådan flytte rundt på indlæggene

Ja jeg synes bare ikke liiiiige jeg kan finde et sted PÅ siden, hvor jeg kan vælge at oprette et nyt indlæg....

http://mariamiss6.blogspot.com/ 

Anmeld

16. marts 2011

Manakauapo

mariamiss6 skriver:

Ja jeg synes bare ikke liiiiige jeg kan finde et sted PÅ siden, hvor jeg kan vælge at oprette et nyt indlæg....

https://www.baby.dk/Users/Forum/CreateMessage.aspx?ForumTopicID=96645&ForumMessageID=1229403

Øhh.. Du skal jo ind i kontrolpanelet og trykke på "Nyt indlæg". OG så skulle det gerne fungere

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Valkyrien skriver:

Øhh.. Du skal jo ind i kontrolpanelet og trykke på "Nyt indlæg". OG så skulle det gerne fungere

Hehe linket i ovenstående besked var forkert, jeg har rettet det

Jow jow, jeg kan bare ikke finde det... Når jeg opretter et indlæg informerer den ikke engang om hvor det lander henne....

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Slet ikke flere råd?

Anmeld

16. marts 2011

mariamiss6

Come on girls.....

I kan godt

Jeg fatter klaphat af det system der altså... 

Valkyrien, jeg kan ikke rigtig finde ud af det du siger altså... Eller også forstår jeg det bare ikke...

Hjææææælp mig med at lave en god blog :D

Kig nu på startsiden for eksempel  http://mariamiss6.blogspot.com/ der ligger et indlæg om det her tæppe man selv kan sy, og det burde jo ligge på DIY siden, men jeg kan ikke få noget som helst ind, på andre sider end startsiden altså.... hjææææælp mig, hvordan får jeg det til at ligge på DIY siden?

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Jeg venter spændt Maria, for jeg ANEDE ikke, man kunne opdele den på den måde... Dét, kunne jeg i første omgang godt tænke mig at lære, så jeg håber nogle andre kan yde noget kvalificeret hjælp... 

Anmeld

16. marts 2011

<3

Mener du ikke at du skal komme den i en specifik kategori?

For hvis så kommer den stadig på forsiden men så kan man søge efter din opdeling af kategori...

Er det det?

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Kirle skriver:

Mener du ikke at du skal komme den i en specifik kategori?

For hvis så kommer den stadig på forsiden men så kan man søge efter din opdeling af kategori...

Er det det?

Det er vist etiketter... men ret mig gerne hvis jeg tager fejl... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.