Kom med jeres mening ! (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Maja_4000 skriver:

Hvor fint 

Hvor får man fat i helium ? :b

Ved man kan købe det. (prøv at google det)

Men da min datters dåb blev afholdt i dukkerklubbens klubhus, lå det jo lige til højre benet af få helliumet der ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Maja_4000

Rose <3 skriver:

Ved man kan købe det. (prøv at google det)

Men da min datters dåb blev afholdt i dukkerklubbens klubhus, lå det jo lige til højre benet af få helliumet der

Hehe :b Okay , men tak 

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Det skulle jo ikke være med 100 brikker :b Bare nogle små nogle .. Der kommer mange børn også nemlig (:

Strikke kan jeg ikke :b Men god idé ellers .. Og tyl kan da ikke koste alverden (:

Jeg fik familien til at strikke. Det tager ingen tid med de små sokker Jeg kan lægge et billede ind af bordet, hvis du vil se det...

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Jeg fik familien til at strikke. Det tager ingen tid med de små sokker Jeg kan lægge et billede ind af bordet, hvis du vil se det...

Det må du meget gerne 

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Det må du meget gerne 

Her kommer de så...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2011

slettet_7530

jeg synes ideen om puslespillene er sød og anderledes, men elelrs så har jeg masser af dåbspynt i strik, små futter huer og trøjer

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Albertesmor skriver:

jeg synes ideen om puslespillene er sød og anderledes, men elelrs så har jeg masser af dåbspynt i strik, små futter huer og trøjer

Må jeg se billede ? :b

Anmeld

18. marts 2011

Kirstine85

Baagøe skriver:

Her kommer de så...

Hmm du kan vel ikke få opskriften på de små strikkede sokker fra hende som har lavet dem og lægge den ind?!

Skal nemlig holde dåb i maj og de er da bare for duper fine!

Anmeld

18. marts 2011

Pige2009

Kirstine85 skriver:

Hmm du kan vel ikke få opskriften på de små strikkede sokker fra hende som har lavet dem og lægge den ind?!

Skal nemlig holde dåb i maj og de er da bare for duper fine!

Det er min mor der har strikket dem og det tog hende ingen tid. Vil du ikke sende mig en pb med din mail? For så kan jeg evt. scanne den ind og sende direkte til din mail fra mit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.