Kom med jeres mening ! (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.094 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Maja_4000

Vi er ved at finde på noget bordpynt til barnedåben .. Vi skal have forskellige lyserøde blomster (I ved, en stilk i hver vase) .. Og så havde vi snakket om at købe de dér smarte rammer fra Ikea , som en anden bruger lige har vist herinde .. Men nu har en fra familien lige gjort præcis det samme ! Typisk !! :b
Men vi snakkede så om at få lavet nogle puslespil med billeder af Caroline .. Så kan gæsterne sidde og samle det og derefter nyde vores smukke datter (;
Er det for dumt ?
Andre forslag modtages gerne !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Vi er ved at finde på noget bordpynt til barnedåben .. Vi skal have forskellige lyserøde blomster (I ved, en stilk i hver vase) .. Og så havde vi snakket om at købe de dér smarte rammer fra Ikea , som en anden bruger lige har vist herinde .. Men nu har en fra familien lige gjort præcis det samme ! Typisk !! :b
Men vi snakkede så om at få lavet nogle puslespil med billeder af Caroline .. Så kan gæsterne sidde og samle det og derefter nyde vores smukke datter (;
Er det for dumt ?

det lyder da hyggeligt og sjovt..

hvad er det for noget med rammer ? :p

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

det lyder da hyggeligt og sjovt..

hvad er det for noget med rammer ? :p

Lige tyvstjålet fra den anden bruger - Håber det er i orden (;

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

ej hvor smart

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

ej hvor smart

Ja .. Synes det er sååå sødt :b Men gider ikke lave kopi af den anden barnedåb - især ikke når de skal med 

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Ja .. Synes det er sååå sødt :b Men gider ikke lave kopi af den anden barnedåb - især ikke når de skal med 

neej, det kan jeg så godt forstå - så heller finde en ny ide..

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Tror du seriøst at folk vil bruge tiden på at samle puslespil?

Jeg ville i hvert fald ikke selv. Hvad med at pynte med tyl og evt. nogle små hjemmestikkede sokker. Det gjorde vi til Lauras dåb. Puslespillene kan I evt. give som gave til gæsterne. En anden mulighed er også tændstikæsker med et billede af vidunderet...

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Tror du seriøst at folk vil bruge tiden på at samle puslespil?

Jeg ville i hvert fald ikke selv. Hvad med at pynte med tyl og evt. nogle små hjemmestikkede sokker. Det gjorde vi til Lauras dåb. Puslespillene kan I evt. give som gave til gæsterne. En anden mulighed er også tændstikæsker med et billede af vidunderet...

Det skulle jo ikke være med 100 brikker :b Bare nogle små nogle .. Der kommer mange børn også nemlig (:

Strikke kan jeg ikke :b Men god idé ellers .. Og tyl kan da ikke koste alverden (:

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Er det for dumt ?

Til min datters døb havde jeg lave disse små bøger klippet som blomster, hvor i der var foto fra da hun blev født og frem til dåben.  (håber du kan se ideen med det)

og så satte jeg disse balloner på stolene.

Anmeld

16. marts 2011

Maja_4000

Rose <3 skriver:

Til min datters døb havde jeg lave disse små bøger klippet som blomster, hvor i der var foto fra da hun blev født og frem til dåben.  (håber du kan se ideen med det)

og så satte jeg disse balloner på stolene.

Hvor fint 

Hvor får man fat i helium ? :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.