Historien om min eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Sarah20

kimfrit skriver:

Haha ....

Han er der helt væk, godt du kom af med ham

Jeg tænker præcis det samme Jeg er bare så glad for at jeg fandt ud af at få ham væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Anitta Kristiansen

Sarah20 skriver:

Efter et meget kort, men utroligt begivenhedsrigt forhold valgte jeg at slutte det i søndags med min kæreste. Han har igennem hele forholdet storløjet, bedraget og helt igennem udnyttet mit forelskede, naive væsen. 

Jeg har derfor på min blog valgt at skrive historien ned, og måske på den måde, udover at det er ren terapi for mit vedkommende, hjælpe andre unge, naive mennesker med at se tegnene og acceptere at det ikke bare kan ignoreres! 

Historien er delt op i tre, og den første del er lagt ud idag:

http://blowmysocks.blogspot.com/2011/03/historien-om-j-pt-i.html

Jeg håber I vil følge med og eventuelt dele den, hvis I kender nogen, der har været ude for det samme. Det drejer sig mest om at have en kærester, der er lystløgner. Han løj blandt andet om sygdom, indlæggelse på hospital, utroskab, dødsfald i familien og andre suspekte ting (jeg måtte blandt andet ikke kende hans adresse, og hans telefon kunne ikke sende sms'er en hel uge ad gangen..).

Sarah

først du skriver utroligt godt og er virkelig spændende at læse det og ih hvor lyder det hele bekendt. desværre er der så mange der ude som er sådan, men godt du er kommet ud af det

Anmeld

19. marts 2011

kimfrit

Sarah20 skriver:

Jeg tænker præcis det samme Jeg er bare så glad for at jeg fandt ud af at få ham væk!

Der er altså også bare nogle drenge som er virkelig sølle. Og man tror virkelig selv at, man har fundet en fantastisk en.
Og så viser det sig bare at være en kæmpe idiot man har fundet igen

Anmeld

5. oktober 2012

Skov1

Hej Sarah,

Jeg vil meget gerne i kontakt med dig. Jeg kan desværre ikke læse din historie via linket. Jeg håber på at høre fra dig, så jeg kan forklare nærmere! Jeg er på mailen skov1@sol.dk

Anmeld

5. oktober 2012

Nettemor

Skov1 skriver:

Hej Sarah,

Jeg vil meget gerne i kontakt med dig. Jeg kan desværre ikke læse din historie via linket. Jeg håber på at høre fra dig, så jeg kan forklare nærmere! Jeg er på mailen skov1@sol.dk

Brugeren er ikke længere medlem er på siden. Så hun vil sikkert slet ikke få set du skriver..

Anmeld

5. oktober 2012

UnderCover37

Skov1 skriver:

Hej Sarah,

Brugerens navn er gråt så det betyder at vedkommene desværre ikke er herinde længere, så medmindre du er heldig hun googler sin gamle historie, så ser hun nok desværre ikke dine henvendelse

Anmeld

5. oktober 2012

isamisa

Jeg kan ikke komme ind og læse den :-( Den skriver jeg skal være inviteret for at læse :-(

Anmeld

5. oktober 2012

Lusi

Sarah20 skriver:

Efter et meget kort, men utroligt begivenhedsrigt forhold valgte jeg at slutte det i søndags med min kæreste. Han har igennem hele forholdet storløjet, bedraget og helt igennem udnyttet mit forelskede, naive væsen. 

Jeg har derfor på min blog valgt at skrive historien ned, og måske på den måde, udover at det er ren terapi for mit vedkommende, hjælpe andre unge, naive mennesker med at se tegnene og acceptere at det ikke bare kan ignoreres! 

Jeg håber I vil følge med og eventuelt dele den, hvis I kender nogen, der har været ude for det samme. Det drejer sig mest om at have en kærester, der er lystløgner. Han løj blandt andet om sygdom, indlæggelse på hospital, utroskab, dødsfald i familien og andre suspekte ting (jeg måtte blandt andet ikke kende hans adresse, og hans telefon kunne ikke sende sms'er en hel uge ad gangen..).

Sarah

Øv jeg ville gerne læse din beretning, men den siger jeg ikke er inviteret

Anmeld

5. oktober 2012

Lusi

Nå jeg var så ik den eneste, kan jeg se..

Anmeld

5. oktober 2012

MortilElias2010

Sarah20 skriver:

Sarah

Kan desværre heller ikke læse den, er heller ikke inviteret. Mon det var en scam? Altså en forfatter, der ville se reaktionerne på historien? Eller mon hun er kommet i klemme på en eller anden måde med eksen, trusler .. Nuvel håber alt er vel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.