Historien om min eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

sweet

Sarah20 skriver:

Virkeligt? :O 

Det kunne jeg da godt tænke mig at høre mere om.. Tænk, hvis det er den samme person..

det var også lige det jeg tænkte da jeg læste det.. hvor gammel er han??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

LilyMarleen

Jeg har faktisk også kendt sådan en idiot fra silkeborg engang..

Anmeld

16. marts 2011

Sarah20

sweet skriver:

det var også lige det jeg tænkte da jeg læste det.. hvor gammel er han??

Han er lige fyldt 24 her i januar..

Anmeld

16. marts 2011

sweet

Sarah20 skriver:

Han er lige fyldt 24 her i januar..

nej så er det nok ikke den samme.. kan du ikke lige sende mig en besked når du skriver vidrer på historien??

Anmeld

17. marts 2011

Sarah20

Del 2 af historien ligger nu tilgængelig, og det er især nu jeg begynder at opdage små.. skal vi kalde det finurligheder? ved min eks.. 

http://blowmysocks.blogspot.com/2011/03/historien-om-j-pt-ii.html

Anmeld

17. marts 2011

Dittemor26

du skriver rigtig godt, men sikke en historie  kan næsten ikke vente på afslutningen!

Anmeld

17. marts 2011

Sarah20

Dittemor26 skriver:

du skriver rigtig godt, men sikke en historie  kan næsten ikke vente på afslutningen!

Tak skal du have Jeg elsker jo at skrive, så det er dejligt når folk også kan lide det.. Og ja, historien tager tilløb her til den sidste del, hvor det hele nærmest går i hårdknude for J.. 

Anmeld

17. marts 2011

Dorthe1986

Sarah20 skriver:

Del 2 af historien ligger nu tilgængelig, og det er især nu jeg begynder at opdage små.. skal vi kalde det finurligheder? ved min eks.. 

http://blowmysocks.blogspot.com/2011/03/historien-om-j-pt-ii.html

For det første sikke en omgang du har været igennem Men kender det fra mig selv... man er så godtroende

Og for det andet så skriver du virkelig godt! Du kan virkelig fange en, så man bliver nærmest helt øv, når man opdager man har læst færdigt

Anmeld

17. marts 2011

Loa

Kom nu med del 3 altså 

Anmeld

17. marts 2011

lotte32

først lige et ØV  fordi du har måttet gennemgå alt dette, håber det hjælper dig videre at skrive om det og at du ikke er blevet helt afskrækket, der er maaange dæjlige mænd derude

og derefter.. HOLD NU op du skriver godt, super spændende læsning, og jeg glæder mig til sidste del

Lotte Ø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.