kan du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

LOL!

ahmen for fanden, min mands morbror har sådan et håndtryk, og får det seriøst klamt ned af ryggen når den hånd nærmer sig til familie kom-sammen...yikes. Kan ikke have det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ahmen for fanden, min mands morbror har sådan et håndtryk, og får det seriøst klamt ned af ryggen når den hånd nærmer sig til familie kom-sammen...yikes. Kan ikke have det.

Ja men giver dig kun ret, det er sgu ret så fesent!

Anmeld

16. marts 2011

Nenus

Jeg giver altid et godt fast håndtryk - men øjenkontakten kommer faktisk tit an på personen. Jeg har svært ved at se andre mænd i øjnene end min kæreste og min far..

MEN! Det der med slattent håndtryk - NØJ, hvor føles klamt - og respektløst?

Anmeld

16. marts 2011

Dot D

MariaE skriver:

Hi hi, har vi samme mand Det dér kunne jeg have skrevet ordret

Anmeld

16. marts 2011

Brams

Jep

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

-Give et ordentligt håndtryk og se alle folk i øjnene?

Ja, og synes det er vigtigt. Der er ikke noget værre end at modtage et slapt håndtryk, eller møde en der ikke kan se én i øjnene. Det skyldes jo som regel folk er usikre, hvilket er synd, men jeg synes det er træls, fordi det spolerer førstehåndsindtrykket og indtrykket af folk generelt.

Anmeld

16. marts 2011

Swerg

Ja sagtens, men glemmer altid personens navn. He he

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

-Give et ordentligt håndtryk og se alle folk i øjnene?

Ork ja. For mig handler det om at glemme at jeg ikke altid har det godt med at møde nye mennesker, og så er det bare at springe ud i det med en fast håndtryk og en god øjenkontakt. Så er jeg i en lidt presset situation, så hjælper det mig at virke 100 % sikker

Og ja, har jeg det fint med det, så er det også et fast håndtryk og god øjenkontakt

Anmeld

16. marts 2011

Muhmi

Tja det vil jeg da mene... Kan godt være at jeg har et lidt fimset håndtryk, for jeg syns altid at folk klemmer fingrene af mig

Men har da ingen problemer med at se folk i øjnene... Alt andet er ubehøvlet og irriterende at se på

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

Ja sagtens, men glemmer altid personens navn. He he

åh ja jeg er også så super dårlig til at huske navne, hvordan kan man lære at blive bedre til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.