kan du...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

-Give et ordentligt håndtryk og se alle folk i øjnene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Dictes mor

Ja selvfølgelig. Men møder tit folk, der har svært ved det, og så bliver det tit meget akavet.

Anmeld

16. marts 2011

Kloster

Ja. Det kan jeg. Og jeg lægger stor vægt på at gøre det, da dette er førstehandsindtrykket fra mig til den anden person.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Ja. Det kan jeg. Og jeg lægger stor vægt på at gøre det, da dette er førstehandsindtrykket fra mig til den anden person.

lige præcis! Jeg synes det siger så meget om personen hvis denne for det første har slappe håndled når der gives hånd og så tilmed ikke kan se mig i øjnene når jeg snakker med vedkommende..

Anmeld

16. marts 2011

Dittemor26

ja sagtens, et fast håndtryk og øjenkontakt er absolut altafgørende

Anmeld

16. marts 2011

Silvermist

Ja det kan jeg sagtens

Anmeld

16. marts 2011

Kloster

Anonym skriver:

lige præcis! Jeg synes det siger så meget om personen hvis denne for det første har slappe håndled når der gives hånd og så tilmed ikke kan se mig i øjnene når jeg snakker med vedkommende..

Jeg er elevvejleder i mit arbejde og her ser jeg virkelig forkel på det at give et godt førstehåndsindtryk.

Jeg reflektere meget, men jeg er også meget åben for forskelligheder og det at danne mit egen indtryk.

Et godt håndtryk og øjenkontakt virker selvsikkert og stabilt. Hvis man vil have nogle ting trumfet igennem, er det nonverbale sprog alfa omega.

Anmeld

16. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det kan jeg. Jeg kan personligt ikke fordrage når folk har en "slatten" hånd når de giver hånd

Anmeld

16. marts 2011

Muffinmus

ja, hader slatne håndtryk, det er jo at få en fugtig klam død rotte i hånden  de  2 sek det varer..

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

ja, hader slatne håndtryk, det er jo at få en fugtig klam død rotte i hånden  de  2 sek det varer..

LOL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.