Min tur til clearvoyant (17januar) LANGT!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

Mka

Sikke en fantastisk oplevelse, det må virkelig være vildt for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Isabella_mor

ej det kunne jeg godt tænke mig at prøve...

jeg har nemlig en afdød papmor (moralice) som jeg aldrig fik sagt farvel til.. og hende savner jeg bare så utroligt meget..

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

Mka skriver:

Sikke en fantastisk oplevelse, det må virkelig være vildt for dig

Det er SÅ vildt.... Er så svært at sætte ord på, for man skulle hvis have været der for at kunne sætte sig ind i hvordan det var... men kan se jeg alligevel rør mange med min historie, så må alligevel have kunne fortælle det godt nok....

Det var så stort, og her bagefter tør jeg pludselig at gå ude når det er mørkt (for ved min bror altid er bag mig) Og jeg er ikke længere bange for at være alene hjemme, for jeg ved jo jeg aldrig er helt alene....

Og er jo et eller andet sted lidt noget pjat, for skulle jeg nu blive overfaldet eller der kom nogen ubudne gæste her, så ville de nok bare glo underligt på mig hvis jeg giver mig til at skrige. Hooold jer væk eller jeg pudser mig afdøde lillebror på jer!

Men han får mig til at føle ro og tryghed....

Anmeld

17. marts 2011

Zafir

TAAAAARK for kaffe mand!!!!  Jeg sidder jo bare med tårer i øjnene og gåsehud over hele kroppen

hvor er det vildt!!!!!

Jeg føler selv en stærk tilknytning til den anden side, men det er svært at definere sådan, når man ikek selv er clairvoyant.. mmm...

Skide fedt at du tilsyneladende fik navigeret dig gennem kvaksalver junglen og fandt en god en TILLYKKE!!!

Anmeld

17. marts 2011

PsychedeliC

Wow, meget god læsning .

Jeg ved ikke hvad jeg skal lige .

Andet end at det må være rart at få noget afklaring på det hele 

Anmeld

17. marts 2011

Mka

Fru Nielsen skriver:

Det er SÅ vildt.... Er så svært at sætte ord på, for man skulle hvis have været der for at kunne sætte sig ind i hvordan det var... men kan se jeg alligevel rør mange med min historie, så må alligevel have kunne fortælle det godt nok....

Det var så stort, og her bagefter tør jeg pludselig at gå ude når det er mørkt (for ved min bror altid er bag mig) Og jeg er ikke længere bange for at være alene hjemme, for jeg ved jo jeg aldrig er helt alene....

Og er jo et eller andet sted lidt noget pjat, for skulle jeg nu blive overfaldet eller der kom nogen ubudne gæste her, så ville de nok bare glo underligt på mig hvis jeg giver mig til at skrige. Hooold jer væk eller jeg pudser mig afdøde lillebror på jer!

Men han får mig til at føle ro og tryghed....

Det er altid dejligt at føle sig tryg Ja din historie rør meget, og det er virkelig spændende, især når du kan forbinde alt hvad hun fortæller med noget.

Anmeld

17. marts 2011

mor_sabina

Øv hvor er du streng at skrive sådan noget, tårene løber jo ned af mine kinder Hvor er det bare en smuk beretning, det hele går jo op i en højere enhed

Ved slet ikke hvad man skal sige, tillykke med livet og tillykke med en sund og hel familie (nogle mere synlige end andre)

Anmeld

17. marts 2011

Fru Nielsen

mor_sabina skriver:

Øv hvor er du streng at skrive sådan noget, tårene løber jo ned af mine kinder Hvor er det bare en smuk beretning, det hele går jo op i en højere enhed

Ved slet ikke hvad man skal sige, tillykke med livet og tillykke med en sund og hel familie (nogle mere synlige end andre)

Ja lige præcis... En hel familie! Føler han er en del af familien. Efter det her har mine forældre også fået en helt anden ro. Det er jo efterhånden så mange år siden at de havde lagt det bag sig nu, men min mor siger at det at vide han er med, gør alligevel at savnet til ham er blevet mindre....

Anmeld

17. marts 2011

mor_sabina

Fru Nielsen skriver:

Ja lige præcis... En hel familie! Føler han er en del af familien. Efter det her har mine forældre også fået en helt anden ro. Det er jo efterhånden så mange år siden at de havde lagt det bag sig nu, men min mor siger at det at vide han er med, gør alligevel at savnet til ham er blevet mindre....

Hold nu op nu tuder jeg igen, detmå være så forfærdeligt at miste et barn, mere end man kunne forestille ig, men så på den måde at få en afklaring

Glæder mig til at se den lille prinsesse, og håber en dag jeg får min mand overtalt til en til (i hemmelighed selvfølgelig)

Anmeld

17. marts 2011

>>Carina<<

LilyMarleen skriver:

Jeg er måske dum og naiv, jeg ved det ikke. Men nu har jeg haft kontakt med Troldinden, har idag overført 600,- til hendes konto. Sendt billeder af mig selv og min bror. Og hun vil så sende på email hvad hun får frem. Der er for langt for mig at tage til Holstebro. 600,- er et lille beløb, også selvom det er penge jeg smider væk. Håber ikke at jeg kommer til at føle mig snydt. Men din historie den påvirkede mig bare så meget. At det her blev jeg simpelthen nød til.

Tak

Jeg vil rigtig gerne høre om din oplevelse hvis du vil skrive om den. Overvjer det selv men ved ik om jeg tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.