Næste gang i skal have en dreng/pige. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

skønneunger

jeg har ikke lige et drengenavn i tankerne men hvis jeg en dag får en pige skal hun hedde Alice for det hed min mor og det ville betyde rigtigt meget for mig. hun var en stærk kvinde med stort K så navnet står for mange positive ting for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Lou87

benjamins'mor skriver:

Hejsa piger.

Nu er jeg lidt nysgerrig, men næste gang i skal have en baby. Hvad er jeres favorit navne så til dreng/pige som i vil ønske det kommer til at hedde?

Jeg synes altid man kan støde på navne der ændrer lidt..
Men efter jeg mødte min kæreste, Lasse (jeg hedder Louise) og vi har fået vores pige, Liva.
Ja så ved jeg det skal være med et L ihvertfald.

Og jeg har altid godt ku li Liva og Lucas.. Synes bare Lucas er meget brugt.. Så har tænkt på Liam i stedet.. MEN er manden ikk så vild med
Hvis det er en pige mere kan jeg godt lide Luna, MEN igen, det er manden heller ikk så vild med haha...

Godt der er noget tid til nummer to planlægges

Anmeld

16. marts 2011

Moar2011

Pige ville det være silje ..

Anmeld

16. marts 2011

twiggi

noah og malou

Anmeld

16. marts 2011

Pallemor

Pige : Chanella AnineDreng : Marco/Nilo

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

benjamins'mor skriver:

Hejsa piger.

Nu er jeg lidt nysgerrig, men næste gang i skal have en baby. Hvad er jeres favorit navne så til dreng/pige som i vil ønske det kommer til at hedde?

Nu er jeg gravid med vores første, så har ikke tænkt så meget over, hvad nr 2 skal hedde, hvis vi når der til

Vi har fundet pigenavnet og drengenavnet er vi MEGET i tvivl om, men jeg kunne da sagtens finde et pigenavn til, som jeg er vild med og som nr 2 kunne komme til at hedde, hvis det i så fald bliver en pige. Er ret vild med navnet Elvira som også er et navn i min kærestes familie, langt tilbage - derudover kan jeg godt lide navnene  Olivia og  Astrid 

/Fenja

Anmeld

16. marts 2011

Vidunderligeunger

vi har en Alberte nu og hendes søskende kommer til at hedde

Juliane

nikoline

August 

Oscar

tror vi skal en eller to mere så vi er helgarderet mht. navne og vi er endda helt enige

Anmeld

16. marts 2011

SiLiMiMa

Frida til en pige  

Storm til en dreng....i hvert fald lige pt. Synes drengenavne er så svære!!! Men sad sjovt nok lige igår og faldt for det navn

heise med simon, line, mille og maia.

Anmeld

16. marts 2011

smokin

Nanna, Elina, Mille 

William, Noah, Elias

Hej fra 
Zette, mor til Malou  

Anmeld

16. marts 2011

GitteC78

Jeg håber at vi får en pige næste gang, så skal hun enten hedde Victoria eller Nichela. Men hvis det igen skulle blive en dreng, synes jeg Patrick eller David, men det er min kæreste ikke ening i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.