Næste gang i skal have en dreng/pige. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
33 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Benjamins'mor

Hejsa piger.

Nu er jeg lidt nysgerrig, men næste gang i skal have en baby. Hvad er jeres favorit navne så til dreng/pige som i vil ønske det kommer til at hedde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

CarinaSB

benjamins'mor skriver:

Hejsa piger.

Nu er jeg lidt nysgerrig, men næste gang i skal have en baby. Hvad er jeres favorit navne så til dreng/pige som i vil ønske det kommer til at hedde?

Melissa hvis det bliver en pige & jamie hvis det bliver en dreng

Anmeld

16. marts 2011

2babygirls

benjamins'mor skriver:

Hejsa piger.

Malthe

M en den er min mandse ikke helt frisk på, så det er godt der lige går 1½år inden vi fixer en ny graviditet

Anmeld

16. marts 2011

mariannemor1

Hejsa... mine navne er Frederik,Nikolai og nu venter vi en pige så navnet bliver Caroline.

Anmeld

16. marts 2011

CiSo

Ja, vores næste er jo til November.. Og jeg hader de navne beslutninger, fordi jeg kan aldrig eller vi kan aldrig finde et navn og blive enige om det.. Det er så svært med alle de navne!

Men en ting jeg ved det er at de skal have deres oldeforældres navn som mellem navn.. Marius eller Marie. Men overvejer lidt hvis det er en pige at så bare kalde hende Marie, da jeg syntes det er et flot navn.

Anmeld

16. marts 2011

O&L

pigen jessica

drengen jonathan

Anmeld

16. marts 2011

merethe

Profilbillede for merethe
benjamins'mor skriver:

Hejsa piger.

Dorthe og Christian

Anmeld

16. marts 2011

maria_wlt

Pige: Mynthe eller Maise

Dreng: Måske August

Anmeld

16. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dreng: Mika

Pige: Lisa, Maya

Men regner ikke med, at få flere end de to dejlige guldklumper jeg allerede har

Anmeld

16. marts 2011

mullesmith2

Jeg får sikkert tvillinger igen og så bliver det selvfølgelig piger næste gang og så skal de hedde Marie og Karen  Men skulle det blive drenge igen så skal de hedde Frederik og Troels.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.