Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Faith

Er det Pregnyl du har fået? Det kan give en falsk positiv test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

otlitrom

smillaluna skriver:

Er det Pregnyl du har fået? Det kan give en falsk positiv test.

Ovitrelle gør også. Jeg tror alle ÆL.sprøjter kan give falsk positiv...

Anmeld

16. marts 2011

Faith

kitty skriver:

Ovitrelle gør også. Jeg tror alle ÆL.sprøjter kan give falsk positiv...

Ok... Det er så frustrerende at de har den bivirkning, for man kan ikke undgå at få håbet en lille smule op, selvom man inderst inde godt ved at det er for tidligt at teste positiv.

Men håber for TS at den er god nok

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået ovitrelleDu skal ikke undskylde kitty. Du har nemlig helt ret i at det vil være værre at tro på det også ligepludselig ikke være gravid. Det ville være så hårdt!!

Anmeld

16. marts 2011

baby84

smillaluna skriver:

Ok... Det er så frustrerende at de har den bivirkning, for man kan ikke undgå at få håbet en lille smule op, selvom man inderst inde godt ved at det er for tidligt at teste positiv.

Men håber for TS at den er god nok

Er så ked af at sige det, men jeg kunne teste svagt falsk positiv længe efter ægmodningssprøjten  og ud over det er der ofte såkaldte fordampningsstreger på testen hvis den når tørre og ligger for længe. Det er helt normal og har intet med graviditet at gøre.

Men dette betyder selvfølgelig ikke nødvendigvis at du ikke er gravid. Blot at test ikke siger noget som helst så tidligt når du har fået ægmodningssprøjten.

Kender alt for godt det med at man bare får en ustyrlig lyst til at teste - også selvom man ved det er dumt

for at du snart står med en pålidelig positiv test i hånden

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

Er så ked af at sige det, men jeg kunne teste svagt falsk positiv længe efter ægmodningssprøjten  og ud over det er der ofte såkaldte fordampningsstreger på testen hvis den når tørre og ligger for længe. Det er helt normal og har intet med graviditet at gøre.

Men dette betyder selvfølgelig ikke nødvendigvis at du ikke er gravid. Blot at test ikke siger noget som helst så tidligt når du har fået ægmodningssprøjten.

Kender alt for godt det med at man bare får en ustyrlig lyst til at teste - også selvom man ved det er dumt

for at du snart står med en pålidelig positiv test i hånden

Pyhh.. ved godt at man ikke kan holde sig for ørene... også er det ikke sandt, men er overbevist om at I har ret piger... det er sku nok ÆL sprøjten der driller.

Jeg må prøve og se om den ikke bliver negativ i weekenden, for der er det over 14 dage siden den er taget. Og så må den da være ude... 

Er dog lidt forundret over at nogle får afvide at de skal teste 14 dage efter sprøjten, hvor jeg har fået afvide jeg først skal teste 18 - 19 dage efter... er det ikke længe??? SÅ skal jeg jo i princippet af en cyklus på over 30 dage hvilket jeg ikke har normalt.

Anmeld

16. marts 2011

baby84

Anonym skriver:

Pyhh.. ved godt at man ikke kan holde sig for ørene... også er det ikke sandt, men er overbevist om at I har ret piger... det er sku nok ÆL sprøjten der driller.

Jeg må prøve og se om den ikke bliver negativ i weekenden, for der er det over 14 dage siden den er taget. Og så må den da være ude... 

Er dog lidt forundret over at nogle får afvide at de skal teste 14 dage efter sprøjten, hvor jeg har fået afvide jeg først skal teste 18 - 19 dage efter... er det ikke længe??? SÅ skal jeg jo i princippet af en cyklus på over 30 dage hvilket jeg ikke har normalt.

ja det burde snart være ude af kroppen når du er på 14 dagen efter, men jeg kunne stadig se sådan en streg som du har der når testen havde ligget lidt. Kunne dog ikke se en tydelig streg indenfor 5 min. Har du taget en ny og kigget rettidigt?

Jeg skal også teste 18 dage efter.

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

ja det burde snart være ude af kroppen når du er på 14 dagen efter, men jeg kunne stadig se sådan en streg som du har der når testen havde ligget lidt. Kunne dog ikke se en tydelig streg indenfor 5 min. Har du taget en ny og kigget rettidigt?

Jeg skal også teste 18 dage efter.

nej.. tænkte at det var spild af test når det nu sikkert bare er sprøjten der driller. Jeg vil hellere voldteste når jeg er sikker på at det kun er den ægte vare 

Skulle slet ikke ha' testet, for nu sidder jeg også ved det mindste og tænker hmm.. er det mon sidestik pga. en lille baby?! Det er sku hårdt!

Anmeld

16. marts 2011

tinasmor

Uha, ja altid farligt at teste for tidligt når du har taget æl sprøjte. Vent til der er måske 3 dage til du kan teste (hvis du ikke kan vente) for der er man meget mere sikker.

Jeg selv har aldrig turde teste mere end et par dage før, netop fordi jeg ved hvor ked man ville blive hvis de to streger pludselig bliver til 1.

Men til gengæld så kan det jo sagtens være at du er gravid nu, det er bare ikke 100 procent sikkert.

for dig

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Uha, ja altid farligt at teste for tidligt når du har taget æl sprøjte. Vent til der er måske 3 dage til du kan teste (hvis du ikke kan vente) for der er man meget mere sikker.

Jeg selv har aldrig turde teste mere end et par dage før, netop fordi jeg ved hvor ked man ville blive hvis de to streger pludselig bliver til 1.

Men til gengæld så kan det jo sagtens være at du er gravid nu, det er bare ikke 100 procent sikkert.

for dig

tarkkk! Men det var nu også meget surrealistisk når man har prøcvet i over 2 år uden en positiv test også lige pludselig stå med 2 streger... også selvom de er helt og erdeles falske, så var det nu egentlig meget sjovt at se at man godt kan lave to streger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.