Kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.999 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Anonym trådstarter

Hey 

Jeg er helt rundt på gulvet, og bliver nødt til at spørge jer til råds.

Blev insemineret i sidste uge (tirsdag). 

Tog her til morgen, for sjov, en test, som jeg glemte og kom tilbage til efter 15min. Dvs. den har lagt for længe, plus det er en uge før tid. Kan det passe at den er positiv? 

Synes jeg har hørt nogen sige at den ÆL sprøjte jeg tog 2 dage inden min inseminering kan give falsk positiv....

Jeg ville gerne oploade et billed af testen, men kan sku ikke lige finde ud af det. 

Har virkelig brug for at der en en der hiver mig ud af den boble jeg er havnet i, hvor jeg hele tiden overbeviser mig selv om at det på ingen måde kan betyde jeg er gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Anonym trådstarter

her er et billed af testen.. en streg er vel en streg eller hva?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2011

twiggi

ja den er bestemt positiv, prøv at tage en test igen om et par dage eller 3 så skulle den gerne være tydligere

den skal komme inden den angivet tid på pakken..

Anmeld

16. marts 2011

signe.

når den har ligget mere end de angivne 3 minutter, kan du desværre ikke regne med resultatet... så afsted og køb en ny test, lad være at glemme den, og  at der kommer en nr 2 streg indenfor 3 min

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

NinaSophia skriver:

ja den er bestemt positiv, prøv at tage en test igen om et par dage eller 3 så skulle den gerne være tydligere

tillykke

tak  sidder og tuder og skal til tandlæge om lidt.. de tror da helt sikkert jeg er mega bange for at besøge dem! hehe

men jeg har godt nok svært ved at tro på det! 

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

En streg er desværre ikke bare en streg, når man er i behandling. ÆL-sprøjten kan tage op til 12 dage om at være ud a kroppen. Hvis du siger 7 dage til du blev ins. og du tog sprøjten 36 timer før, så er der gået 9-10 dage, alt efter, hvordan man tæller... Jeg tror desværre det kan være den der giver udslaget..

Jeg vil anbefale dig til at vente med at teste til klinikken har sagt det. Jeg ved godt det er svært, men det er også bare trist at tro den er positiv, og så er det ÆL-sprøjten der driller..

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-Hasse skriver:

når den har ligget mere end de angivne 3 minutter, kan du desværre ikke regne med resultatet... så afsted og køb en ny test, lad være at glemme den, og  at der kommer en nr 2 streg indenfor 3 min

jeg har en bunke liggende, men skal ikke tisse... typisk 

Anmeld

16. marts 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

En streg er desværre ikke bare en streg, når man er i behandling. ÆL-sprøjten kan tage op til 12 dage om at være ud a kroppen. Hvis du siger 7 dage til du blev ins. og du tog sprøjten 36 timer før, så er der gået 9-10 dage, alt efter, hvordan man tæller... Jeg tror desværre det kan være den der giver udslaget..

Jeg vil anbefale dig til at vente med at teste til klinikken har sagt det. Jeg ved godt det er svært, men det er også bare trist at tro den er positiv, og så er det ÆL-sprøjten der driller..

Det var lige præcis det svar jeg havde brug for...  tak! 

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Anonym skriver:

Det var lige præcis det svar jeg havde brug for...  tak! 

Det er bestemt ikke ment for at være hård, for jeg husker godt ventetiden. Den er ulidelig. Men det er mindst lige så hårdt at tro man er gravid, og så er det sprøjten der giver stregen, og BUM får man mens... Det synes jeg næsten er værre!

Jeg fingre for at den er god nok. Men jeg tør ikke tro på den test du har taget nu, desværre!

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

NinaSophia skriver:

den skal komme inden den angivet tid på pakken..

Bare en info: Behandlingskvinder kan teste falsk postiv, fordi hormonerne kan give "falsk hcg" eller hvad man skal kalde det. Den er derfor ikke med sikkerhed positiv, det kan være medicinen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.