Se lige dette fantastiske klip! Sååå sødt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Rosa

Jeg er heeeeeeeelt vild med den sang!!! Hvor kan man få fat i den??!!

Hvor er det godt lavet, jeg synes den er for fed den video! Og jeg er helt vild med de drenge  De måtte meget gerne komme og synge for mig

Den ligger kun på youtube 

Men ja, de er bare så skønne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Isabella_mor

nårrrrhh hvor kært...

Anmeld

16. marts 2011

<3

HAHAHA jeg synes den er sjov! Godt gået af alle parterne, drengene for at lave den og pigen for at være ok omkring det!

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

Åååååkayså... Ka du ikke lige forklare det??? Er det sådan at de slet ikke kendte hinanden i forvejen?. ... Så ser han hende første gang også har han stablet alle sine venner på benene for at fri til en han aldrig har snakket med før???

Og hvad er det din ven har med det at gøre???... Jeg forstår det ikke...

Er det bare mgi der er lidt tungnem?!

Anmeld

16. marts 2011

Rosa

Åååååkayså... Ka du ikke lige forklare det??? Er det sådan at de slet ikke kendte hinanden i forvejen?. ... Så ser han hende første gang også har han stablet alle sine venner på benene for at fri til en han aldrig har snakket med før???

Og hvad er det din ven har med det at gøre???... Jeg forstår det ikke...

Er det bare mgi der er lidt tungnem?!

Nu er jeg så blevet citeret i BT herinde fra så jeg vil helst ikke ud med for meget,  men nej, de kendte ikke hinanden før.   Og ja - det er dig der er lidt tungnem 

Anmeld

16. marts 2011

Ida.

aj men nu er jeg helt forvirret! jeg synes jo den var sød hvis det var rigtigt, at de to havde forelsket sig i hinanden over lange distancer og alting, men så er det lidt fake og bare et projekt?

Ej Rosa, kender du dem også?

Trine det er 100% en fake historie - ham der synger og spiller i videoen er lykkeligt gift med min specialemakker og de har en dejlig lille datter sammen

Det der IKKE er fake er, at den er optaget life...

Anmeld

16. marts 2011

Swerg

Rosa skriver:

Nu er jeg så blevet citeret i BT herinde fra så jeg vil helst ikke ud med for meget,  men nej, de kendte ikke hinanden før.   Og ja - det er dig der er lidt tungnem 

Haha

jeg er også tungnem så Men skal de gifes så ? Altså ''in real life'' ?!?!?!

Den er bare så sød.. Ser den over and over igen og igen

Anmeld

16. marts 2011

Rosa

idamaria83 skriver:

Ej Rosa, kender du dem også?

Trine det er 100% en fake historie - ham der synger og spiller i videoen er lykkeligt gift med min specialemakker og de har en dejlig lille datter sammen

Det der IKKE er fake er, at den er optaget life...

Schhh!!! Du ødelægger illusionen  Men ja - jeg kender M, men mest de andre drenge 

Anmeld

16. marts 2011

Ida.

Rosa skriver:

Schhh!!! Du ødelægger illusionen  Men ja - jeg kender M, men mest de andre drenge 

Hehe skal selvfølgelig passe på...men nu er jeg jo gode veninder med M's kone - og for hendes skyld altså....du ved

Hm skal jeg slette det tænker du?

Anmeld

16. marts 2011

Ida.

Rosa skriver:

Nu kan jeg ikke rette i indlægget - er det fordi du har citeret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.