Se lige dette fantastiske klip! Sååå sødt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Rosa

Ejj piger - se lige hvad mine venner har lavet sidste weekend! De var her i går og låne vores net så de kunne uploade det og jeg er bare vildt stolt af dem! 

Min gode ven har skrevet speciale i viral video og så besluttede han sig for at lave denne fantastiske video som et lille hyggeprojekt sammen med resten af vennerne 

Og nej - det er IKKE fake, de kendte hende ikke i forvejen og hun var vidstnok fra Polen.  De er endda kommet på CBS news:  http://www.cbsnews.com/8301-504784_162-20043375-10391705.html

http://www.youtube.com/watch?v=fU1x8Ll62QE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

oo

aj men nu er jeg helt forvirret! jeg synes jo den var sød hvis det var rigtigt, at de to havde forelsket sig i hinanden over lange distancer og alting, men så er det lidt fake og bare et projekt?

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Hvor er den bare sød

Anmeld

15. marts 2011

Tvillingemor80

ÅRHHHH

Anmeld

15. marts 2011

Rosa

Tjuhl skriver:

aj men nu er jeg helt forvirret! jeg synes jo den var sød hvis det var rigtigt, at de to havde forelsket sig i hinanden over lange distancer og alting, men så er det lidt fake og bare et projekt?

Hele konceptet er jo at de aldrig har talt sammen før, det er ideen med chatroulette - dvs det er en tilfældig chatter man bliver koblet op med, og de blev så (efter nogle forsøg) koblet op med Diana  Se det som en sjov video om at tage rumpen på en pige ved at gå lidt "over the top" 

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Rosa skriver:

Hele konceptet er jo at de aldrig har talt sammen før, det er ideen med chatroulette - dvs det er en tilfældig chatter man bliver koblet op med, og de blev så (efter nogle forsøg) koblet op med Diana  Se det som en sjov video om at tage rumpen på en pige ved at gå lidt "over the top" 

Jeg synes, at den er fantastisk, og jeg synes også at hendes reaktion er mindst ligeså fantastisk som deres sang.

Anmeld

15. marts 2011

Palaja

Ej en skøn sang Og virkelig søde drenge, man kan jo slet ikke lade være med at smile 

Anmeld

15. marts 2011

SD21

Årh, jeg var smeltet hvis det var mig !  - Så søde mænd kan man da ikk stå for !

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Fantastisk

Anmeld

15. marts 2011

Louisiana

Jeg er heeeeeeeelt vild med den sang!!! Hvor kan man få fat i den??!!

Hvor er det godt lavet, jeg synes den er for fed den video! Og jeg er helt vild med de drenge  De måtte meget gerne komme og synge for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.