Hvor blogger du henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Manakauapo

Min nuværende blog ( http://www.p-zonen.com) kører på Wordpress.
Jeg syntes rigtig godt om systemet. Det er nemt at finde ud af, og du kan lave din blog rigtig flot og personlig. Dog koster alle ydelser noget. Selve grundpakken koster ingenting, men hvis du vil have eget domæne og det, kan du købe det hos one.com eller på selve Wordpress.

Den gamle blog ( http://www.kageteenageren.com) kører på Blogger. Jeg startede bloggen op den 22. december 2008, og er delvist holdt op med at opdatere den.
Blogger er et godt system, hvis du er nybegynder. Det kan dog være lidt svært at finde ud af, men du finder hurtigt ud af det.
Du kan ikke rigtig lave bloggen så personlig, da det er pænt svært at finde uad af. De har ikke noget godt spam-system og der er jævnligt store fejl på siden, så den ikke fungerer optimalt. Du betaler også for eget domæne her. Mener prisen ligger på 63 kr. pr. år. Så det er heller ikke galt.

Men jeg blev altså ret træt af systemet på Blogger, og havde egentlig været det i lang tid, før jeg fik taget mig sammen til at lave en ny på Wordpress.
Så personligt vil jeg anbefale Wordpress.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kamulla

mariamiss6 skriver:

Æhm hva'?

Ja ja, jeg er lidt fatsvag på den måde

Vild u hoste en blog, eller vile du bare blogge på den hjemmeside du i forvejen har? og i så fald hvor har du den henne?

det en blog til mig selv knyttet til min hjemmeside tror det er sådan det skal opfattes.. der er ihvertfald en blog funktion jeg kan knytte på min hjemmeside 

Anmeld

15. marts 2011

mariamiss6

Sallisørøver skriver:

det en blog til mig selv knyttet til min hjemmeside tror det er sådan det skal opfattes.. der er ihvertfald en blog funktion jeg kan knytte på min hjemmeside 

Okay godt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.