Hvor blogger du henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

mariamiss6

Jeg skal have mig en ny blog tror jeg... Jeg har før brugt spaces fra MSN men de stopper nu, og rykker over til wordpress fra imorgen...

Det er da sådan set fint nok, jeg skal jo så bare finde ud af noget med alle mine billeder, men kan ikke finde en galleri-side på wordpress.

Så altså, hvor blogger i? og hvorfor er den god?

Jeg skal bruge en der kan deles op i flere sider, á la en hjemmeside, altså et sted hvor jeg kan skrive på een side, have galleri på en anden side, og blandet på en 3. side....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Zafir

Jeg har jo mit eget domæne, så jeg har hotel hos one.com og de har et glimrende blog værktøj + galleri værktøj

det koster 11,25 om måneden og så har du 100%selv kontrol over dine ting

Anmeld

15. marts 2011

oo

min ligger på blogspot

Anmeld

15. marts 2011

matryoshka

Blogspot

Anmeld

15. marts 2011

Frøken J.

Blogspot Meget nemt, simpelt, og der er mange fordele i, at det er et google-værktøj. Er glad for at bruge det!

Anmeld

15. marts 2011

mariamiss6

Takker tøser...

Zafir, jeg vidst edu ville komme forbi med det forslag Men jeg skal ikke lige have mit eget sted lige nu, så mange følger slet ikke med, og jeg er alt for dårlig til at opdatere, så jeg vil ikke have noget jegs kal betale for

Og til i andre to, det var faktisk også den jeg havde kigget på, men jeg ser lige om der er andre der melder sig....

Synes i jeg ville kunne de ting som jeg snakker om? altså på blogspot?

Jeg håber at lave forskellige sider, til forskellige kategorier. Såsom kager, sytøj, blogs, billeder af hver af børnene, og hvad jeg nu lige finder på DIY's måske også så jeg har et sted at samle alt det gode jeg finder på nettet

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

Jeg bruger også Blogspot

Anmeld

15. marts 2011

mariamiss6

Nåh men blogspot it is, hvis ikke der er nogle indvendinger

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

sætter en Blog på min egen hjemmeside en da dagene... 

Anmeld

15. marts 2011

mariamiss6

Sallisørøver skriver:

sætter en Blog på min egen hjemmeside en da dagene... 

Æhm hva'?

Ja ja, jeg er lidt fatsvag på den måde

Vild u hoste en blog, eller vile du bare blogge på den hjemmeside du i forvejen har? og i så fald hvor har du den henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.