Spørgsmål om fostervægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

camillakrath

henh01 skriver:

Jeg blev scannet i uge 34 og der vejede han lige under 4 kg  Vi blev sat i gang 14 dage før termin og fødte en dreng på 4200 g

Hvorfor tænker de at han er for lille? Nogen får jo bare mindre børn end andre.. Der er jo mange forholdsregler som: Ryger du? Hvor stor var du selv ved fødslen osv?

Jamen altså han ligger bare udenfor normalen.

Men ryger ikke, og spiser rigtig meget osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

camillakrath

Tanja1234 skriver:

Er lige kommet hjem fra scanning. Jeg er i uge 27+5 og den lille blev skudt til ca. 1.100 g.

Okay, det lyder jo også helt fint og normalt

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

tinasmor skriver:

Hvordan kan det være du er blevet scannet? (altså var det fordi de troede han var for lille, og I såfald hvordan ved de det så inden scanninge?

Har desværre ingen svar til spørgsmål.

Håber alt er vel med den lille

Jamen vi er blevet holdt ekstra øje med fordi jeg får angstmedicin. Så fik vi tilbudt nogen ekstra scanninger. Og det var så der de fik mistanken

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

Musen5 skriver:

Sys ikk du skal tage det så tungt igen...

Mine drenge er blevet skønnet til omk 3800g uge 30+ og ved fødslen vejede den ene 4680 og den anden 4760. så de kan tage gevaldigt fejl.

/Mette 21+3

Sikke et par store dejlige drenge de har været

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

Jeg fik vægten på bebs i uge 29 og der vejet han 1166 .. hvad vejer din? og det var i sidste uge jeg fik det afvide..

Tror han vejede omkring de 1200. Er ikke helt sikker

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

Chewy skriver:

Min lillemand blev skønnet til 1800 g da jeg var ved jordemoder i uge 34. Lægen sagde i ugen efter, at hun tror han ender på omkring 3300 g. Så nu er jeg spændt på at se, hvad jordemoderen siger ntil næste konsultation i uge 37.

Hold da op, det er da noget af et spring

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

i uge 39 skønnede min jm mikkel til at veje max 2500g, så vi blev sendt til Esbjerg da de mente han var for lille, skulle så scannes og den sagde 3500g det var om torsdagen og han er født lørdag morgen med en vægt på 3010g (:

Årh hvor fint  Så er der altså chance for at det bare er lægerne der vrøvler lidt

Anmeld

16. marts 2011

Mikkel's mor <3

camillakrath skriver:

Årh hvor fint  Så er der altså chance for at det bare er lægerne der vrøvler lidt

Ja det skulle jeg mene  og måske er det bare meningen at du skal have små bebser

Anmeld

16. marts 2011

camillakrath

Jennifer skriver:

Ja det skulle jeg mene  og måske er det bare meningen at du skal have små bebser

Jeg er virkelig heller ikke særlig stor selv. Og vejede ca. 47 kg før jeg blev gravid.

Men synes faktisk jeg er rigtig tryg ved at de så holder ekstra øje nu

Anmeld

16. marts 2011

Mikkel's mor <3

camillakrath skriver:

Jeg er virkelig heller ikke særlig stor selv. Og vejede ca. 47 kg før jeg blev gravid.

Men synes faktisk jeg er rigtig tryg ved at de så holder ekstra øje nu

det er næsten også det vigtigste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.