- skriver:
Længere forklaring, men starter ved første graviditet, går som alle andre, med kun få alm skanninger, kommer til jordemor sidst i graviditeten der syntes min mave/symfusemål ikke er vokset i cm overhovedet. Skanningen dagen efter der viser manglende fostervand, dårligt flow i navlestreng og lille bitte baby i følge deres mål. Skudt til 2390g i uge 38+4.
2. graviditet, sikkert en engangsfornøjelse første gang så ikke noget ekstra af noget. Har dog flere blødninger og til sidst i graviditeten ikke så meget liv fra baby. Bliver skannet, viser det samme med flow og fostervand, bliver skannet en gang i ugen og vægten går i stå og tallene dårligere.
3. graviditet bliver jeg så holdt øje med fra 28. uge da alle børn mere eller mindre vokser ens indtil da og derefter nogle bliver meget store, nogen ikke vokser så meget osv.
Dårligt flow, dårlig vægt og lav fostervand.
Er sat i gang alle 3 gange, men har heldigvis sunde og raske børn.
Men kan nok se frem til det ender ligesådan ud en 4. gang.
Ja så kan jeg virkelig godt forstå at de holder godt øje med dig. Sikken en masse bekymringer du sikkert har haft.
Håber det går lige så fint som med de andre graviditeter (med sund og rask baby)