Hjælp! Nat-ammestop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Tulle28

dorthemus skriver:

Jeg lukkede natcaffen for nogle uger siden, færdig bum!!! I en måned eller længere inden havde jeg skåret det ned til 1 gang om natten og så tog vi en kold tyrker...Runa SKREG uafbrudt i tre (3!!!) timer fra halv tre til halv seks

Det var hårdt, men vi klarede det sammen og hun fik/får vand i stedet med tudkoppen. Allerede dagen efter var der ro

Min datter er 9½ måned.

Sover hun også igennem nu så? Herhjemme er faktisk mest mig der tager nattjansen, for far dur slet, slet ikke om natten... Til stor frustration for mig 

Nu er det nu... Fredag lukker buffeten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

dorthemus

Tulle28 skriver:

Sover hun også igennem nu så? Herhjemme er faktisk mest mig der tager nattjansen, for far dur slet, slet ikke om natten... Til stor frustration for mig 

Nu er det nu... Fredag lukker buffeten!

Hun sover kl. 20 til ca. 6 hvor vi står op...hun kan godt vågne en gang og får der vand eller mumle i søvne, men hun sover igennem nu på eget værelse.

Rigtig meget held og lykke med ammestoppet

Anmeld

16. marts 2011

Tulle28

dorthemus skriver:

Hun sover kl. 20 til ca. 6 hvor vi står op...hun kan godt vågne en gang og får der vand eller mumle i søvne, men hun sover igennem nu på eget værelse.

Rigtig meget held og lykke med ammestoppet

Hvor fedt altså!! Det giver virkelig blod på tanden at læse. Jeg tror nemlig også at mange af opvågningerne bare er for hyggens skyld.

Ammer du slet ikke mere?

Anmeld

16. marts 2011

dorthemus

Tulle28 skriver:

Hvor fedt altså!! Det giver virkelig blod på tanden at læse. Jeg tror nemlig også at mange af opvågningerne bare er for hyggens skyld.

Ammer du slet ikke mere?

Jeg ammer stadig om dagen; formiddag, eftermiddag og inden putning som en del af putteritualet. Det vil jeg gerne fortsætte med til hun selv sir stop...selvfølgelig inden skolestart

Vi hygger os med det og nyder den stund sammen  Men jeg gad simpelthen ikke det tyrani om natten, som også tog appetitten fra den "rigtige" mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.