Godaften 
Sne er 7 måneder på lørdag, og jeg lukkede natmejeriet ned i sidste uge!
De første nætter kan godt være lidt
,- Det skal du være forberedt på. Du skal have overskud til det, og i humør til det. (Det er altså ideelt at lade manden tage en nat eller to. Mor kan evt. tage hjem til mormor/veninde og overnatte en nat, så man ikke bliver fristet til at give op)
Jeg gjorde det at jeg tilbød vand. Et barn på 1 år kan sagtens en hel nat uden mad, deres maver er i hvert fald store nok til at kunne mætte dem i længere tid (om natten) af gangen.
Sne forstod faktisk rimeligt hurtigt at "ok, det eneste jeg får er kedeligt vand.
Det gider jeg sgu ikke vågne for at få....
) De sidste mange nætter har det for første gang været rimeligt ensformigt. Hun falder i søvn omkring 19.00-20.00, hvor hun så vågner omkring ved 5/6.00tiden, og der giver jeg hende så noget babs, (for det meste tager jeg hende bare ned i sengen til mig) og så spiser/sover hun videre, mens jeg også falder i søvn igen og sover til omkring 7.00-8.00 stykker .. LUKSUS!!
Før i tiden vågnede hun mellem 1-3 gange for at få lidt babs/tryghed. Typisk omkring midnat, tre tiden, og så tidlig morgen ved 5/6 tiden ..
Anmeld