nutche skriver:
helt seriøst...og uden at kende din svigermor... så tror jeg heller ikke det bliver anderledes.
jeg har oplevet SÅ mange gange at hver gang man føler at "nu går det bare rigtigt godt" så går det galt.
hver gang man overvejer at give dem lidt mere ansvar, eller lidt mere selvstændighed... så falder de i.
det er (som du selv skriver) ikke jeres job at holde hende oven vande... og jeg synes det er vigtigt at i indser dette. fortæl hende (når hun er ædru) at i ikke ønsker kontakt med hende når hun er beruset, men at hun er velkommen i jeres liv når hun er ædru.
jamen jeg kunne blive ved....
du skal vide at du er mere end velkommen til at skrive privat til mig.... skønt jeg sikkert ikke kan hjælpe dig meget.
Ja du har nok ret, men vil nu alligevel give hende en sidste chance, dog vil jeg holde følelserne lidt tættere ind til kroppen denne gang og være på vagt.
Tror bare aldrig jeg vil sende børnene alene derhen, ikke efter det her.
Tusin tak, kan være jeg benytter mig af tilbuddet en gang. Det var ihvertfald rart lige at få luftet tankerne, og få lidt støtte og råd. Så kan man lidt igen.
Tager ind til hende imorgen og snakker lidt med hende, og så bliver jeg nød til at fortælle hende at jeg hverken kan have hende rendene fuld rundt på barselsgangen til barselsbesøg eller have hende i nærheden af baby, og at min bonusdatter ikke kommer alene på besøg igen. Og heller ikke sammen med os, medmindre hun er ændru.
Og så må jeg holde fast ved det og ikke forbarme mig over hende! Altså ikke at hun vill få dem på besøg alene fordi jeg forbarmede mig, men at hun slet ikke for dem at se hvis hun ikke kan holde sig ædru.
Anmeld