Jeres mening om min idé...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Det kommer an på hvilken type han er Jeg kan godt komme på et par af mine x'er der havde synes det var for fimset og tøset en idé, men hvis han er typen der vil synes om det, så go for it

Fimset? okay sådan tænker jeg slet ikke på det hehe så det tror jeg heller ikke han gør. jeg kunne forstå hvis det var spa ophold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Taaaaak

Camillee skriver:

jeg synes det lyder som en super god ide!
.Håber i får en godt tur

Anmeld

15. marts 2011

Loa

Smuksak, det lyder som en fantastisk idé... Og uanset hvad så kan man da ikke andet end at blive glad for alt den tid der bruges på det

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Smuksak, det lyder som en fantastisk idé... Og uanset hvad så kan man da ikke andet end at blive glad for alt den tid der bruges på det

Håber du har ret sveske

Anmeld

15. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Fimset? okay sådan tænker jeg slet ikke på det hehe så det tror jeg heller ikke han gør. jeg kunne forstå hvis det var spa ophold

Forstå mig nu ret Siger ikke idéen er fimset, jeg siger bare, at hvis det nu er sådan en rigtig stereotyp buff-mand som ikke taler om følelser, og generelt er sådan rigtig mande-mand, så kan det jo godt ske at han synes, at en scrapbog er lidt "fimset". Jeg håber du forstår mig ret - JEG synes det er en god idé, jeg siger bare, at alt efter hvem HAN er, er det jo ikke sikkert han synes det

Anmeld

15. marts 2011

Tulle28

Supergod idé!!

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

haha forstår dig godt nu men han er selvfølgelig ikke typen der render rundt og fortæller hvor vidunderlig jeg er konstant osv men han kan ska sagtens snakke følelser. Men han er en mand, men han værdsætter når jeg giver udtryk for mine følelser for ham, så håber lidt det her kan afspejle det

Secrets skriver:

Forstå mig nu ret Siger ikke idéen er fimset, jeg siger bare, at hvis det nu er sådan en rigtig stereotyp buff-mand som ikke taler om følelser, og generelt er sådan rigtig mande-mand, så kan det jo godt ske at han synes, at en scrapbog er lidt "fimset". Jeg håber du forstår mig ret - JEG synes det er en god idé, jeg siger bare, at alt efter hvem HAN er, er det jo ikke sikkert han synes det

Anmeld

15. marts 2011

XXSS

Ja jeg kunne selv finde på at give noget lignede, det skal jo være noget specielt og ikke nødvendigvis en materiel gave.. Go for it!

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Ja jeg kunne selv finde på at give noget lignede, det skal jo være noget specielt og ikke nødvendigvis en materiel gave.. Go for it!

Yes mam nu skal jeg bare finde en godt album hehe

Anmeld

15. marts 2011

Frk.S

Jeg synes det er en super idé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.