Jeres mening om min idé...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det en fed ide?!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.081 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej piger / mandfolk,

Jeg har en lille ide til min kærestes 30års fødselsdagsgave, som jeg lige skal have jeres mening om.

Jeg har købt en rejse til prag med luksus hotel 3 overnatninger og en lakering til noget skørtesæt til bilen. Den sidste ting ved han godt han får.

Jeg tænker så at lave en scrapbook til ham omkring rejsen. Der beskriver en historie om hvad der skal ske, hvad han skal huske dato og tid men IKKE hvor hen, så der er spæning til det sidste.

Vil så sætte billeder af hotellet, værelset, poolen osv ind sammen med lidt om historie om os.

Er det ikke en meget fed ide!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

BellaCiinea

Super fed idé! =)

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Super fed idé! =)

Ahh herligt, så er jeg ikke helt tabt bag en vogn

Anmeld

15. marts 2011

BabyThilde

jeg ville selv blive vildt glad for sådan en gave, så synes helt klart det er en fed ide

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

forresten, er kun anonym hvis nu han skulle kigge med herinde hehe

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

BabyThilde skriver:

jeg ville selv blive vildt glad for sådan en gave, så synes helt klart det er en fed ide

yaaaaayh

Anmeld

15. marts 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej piger / mandfolk,

Jeg har en lille ide til min kærestes 30års fødselsdagsgave, som jeg lige skal have jeres mening om.

Jeg har købt en rejse til prag med luksus hotel 3 overnatninger og en lakering til noget skørtesæt til bilen. Den sidste ting ved han godt han får.

Jeg tænker så at lave en scrapbook til ham omkring rejsen. Der beskriver en historie om hvad der skal ske, hvad han skal huske dato og tid men IKKE hvor hen, så der er spæning til det sidste.

Vil så sætte billeder af hotellet, værelset, poolen osv ind sammen med lidt om historie om os.

super ide ! Og Prag er den ultimative romantiske by man kan forestille sig Drømmer mig helt tilbage til mig og min mands second honeymoon i Prag, den bedste rejse nogensinde

God tur og tillykke med ham!

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

super ide ! Og Prag er den ultimative romantiske by man kan forestille sig Drømmer mig helt tilbage til mig og min mands second honeymoon i Prag, den bedste rejse nogensinde

God tur og tillykke med ham!

Jeg elsker også Prag hihi... åhhh får helt ro i kroppen, er altid så nervøs når jeg skal give personlige gaver hehe

Anmeld

15. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej piger / mandfolk,

Det kommer an på hvilken type han er Jeg kan godt komme på et par af mine x'er der havde synes det var for fimset og tøset en idé, men hvis han er typen der vil synes om det, så go for it

Anmeld

15. marts 2011

Camillee

jeg synes det lyder som en super god ide!
.Håber i får en godt tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.